AKSIFAT GRUP MAHALLERİ İÇMESUYU SORUNU ÇÖZÜLÜYOR

Mersin Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (MESKİ), Erdemli ve Silifke İlçesi Aksıfat grup mahallelerinin içmesuyu sorununu çözüme kavuşturuyor.

MESKİ Genel Müdürlüğü, Erdemli ve Silifke İlçesi’nin 48 mahallesinin içmesuyu sorununu çözüme kavuşturacak çalışmalarına tüm hızla devam ediyor. Yürütülen çalışmalar kapsamında; 2 bin 769 metre terfi hattı ve 9 bin 679 metre isale hattı döşenirken, 2 adet 100 metreküp toplama deposu, 3 adet derin kuyu terfi merkezi, 1 adet 3 gruplu terfi merkezi, 17 adet tahliye, 17 adet vantuz, 1 adet basınç kırıcı vana odası ve 1 adet branşman odası inşa ediliyor.

Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Burhanettin Kocamaz, 7 milyon 777 bin TL'ye mal olacak çalışmaların 2017 yılı sonu itibariyle tamamlanmasının öngörüldüğünü, söz konusu çalışmanın tamamlanmasıyla birlikte Erdemli ve Silifke İlçesi’nin 48 mahallesinin sağlıklı ve yeterli içmesuyuna kavuşmuş olacağını kaydetti.

MESKİ'nin Mersin’in 13 ilçesinde çok önemli çalışmalara imza attığını ifade eden Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Burhanettin Kocamaz, Erdemli ve Silifke İlçesi Aksıfat grup mahalleleri içmesuyu terfi merkezi ve isale hattı çalışması ile iki ilçe için son derece önemli çalışmaların gerçekleştirildiğini belirtti. Mersin sınırları içerisinde içmesuyu sorunu bırakmama gayretinde olduklarını kaydeden Başkan Kocamaz, "Erdemli ve Silifke İlçemizin 48 mahallesinin içmesuyu sorununu tek bir projeyle ortadan kaldırmış olacağız. Bu şekilde sürdürdüğümüz birçok projemiz var. Mersin’i çok daha iyi noktalara taşımak için çalışmalarımıza aralıksız olarak devam ediyoruz" dedi.



Memnuniyet Anketi

Yaşınızı öğrenebilir miyim? Söylenen yaşı açık olarak yazıp, ilgili kutucuğa işaretleme yapınız.










Cinsiyeti işaretleyiniz.


Görüşülen kişinin su abonesi olduğu ilçeyi işaretleyiniz, Mahalle adını açık olarak yazınız.













Görüşülen abonenin yerleşim yeri türünü işaretleyiniz.


Abonelik türünü işaretleyiniz. Birden fazla abonelik türü var ise görüştüğünüz yerdeki abonelik türünü değerlendirmesini isteyiniz.








Aşağıda okuyacağım fatura ödeme yollarından hangisi veya hangilerini tercih ediyorsunuz?







MESKİ’den almış olduğunuz hizmeti her bir ifadeye katılım derecenizi 1 ile 5 puan arasında not vererek değerlendirir misiniz? 1 puan bu ifadeye kesinlikle katılmadığınızı, 5 puan ise kesinlikte katıldığınızı ifade etmektedir.
Ürün ve Hizmet Sunumu
1- Abonelik hizmeti verilen binalara kolayca ulaşabiliyorum.





2 - Abonelik hizmeti verilen binalar geniş, ferah ve konforludur.





3 - Abonelik hizmeti verilen binalar temiz ve sağlıklıdır.





4 - Abonelik hizmet binalarında çalışan sayısı yeterlidir, işlemlerim hızlıca yapılır.





5 - Abonelik sırasında istenen belgeler yeterli, kolayca hazırlanabilir türde ve sayıdadır.





6 - Abonelikte ödenen abonelik teminat bedeli ödenebilir/normal düzeydedir.





7 - Abonelik sonlandırıldığında teminat bedelini kolayca tahsil edebiliyorum.





8 - Faturalar her ay düzenli olarak elime ulaşır.





9 - Faturalar okunaklı ve anlaşılır bir şekilde düzenlenir.





10 - Fatura ödeme noktaları yeterlidir.





Ürün ve Hizmet Değeri
11 - Musluklardan kaliteli içilebilir nitelikte su akar.





12 - MESKİ'ye ödediğim fatura tutarı, aldığım hizmete değerdir.





13 - MESKİ çalışanları bilgili, konusunda uzman kişilerdir.





14 - MESKİ çalışanları ilgili, saygılı, güler yüzlü kişilerdir.





İmaj ve İtibar
15 - MESKİ su tasarrufu konusunda vatandaşlara bilgilendirme yapar, önerilerde bulunur.





16 - MESKİ, temiz su kaynaklarının korunması konusunda çalışmalar yapar.





17 - MESKİ, bildirdiği su kesinti zamanlarına uyar.





18 - MESKİ’nin yaptığı duyuru ve haberlere güvenirim.





19 - MESKİ tüm abonelerine eşit, adil hizmet verir.





Abone Hizmeti, İlişkisi ve Desteği
20 - MESKİ, su kesintisi yapacağı zaman haber verir.





21 - MESKİ çalışanları hızlı hizmet verir.





22 - MESKİ şikayetlerimi dikkate alır, ilgilenir.





23 - MESKİ şikayetlere zamanında çözüm bulur.





24 - MESKİ internet sitesi üzerinden işlemlerimi kolayca yapabiliyorum.





25 - MESKİ arıza bildirim telefon hattına kolayca ulaşabiliyorum.





26 - MESKİ yaptığı hizmetler, çalışmalar hakkında daima bilgi verir.





Abone Bağlılığı
27 - MESKİ’nin sunduğu hizmetlerden genel olarak memnunum.