ÖĞRENCİLER KARADUVAR ATIKSU ARITMA TESİSİNİ GEZDİLER

TÜBİTAK 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları çağrısı kapsamında desteklenen ve Erdemli İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nün proje yürütücüsü olduğu “Doğayla Çepeçevre” başlıklı TUBİTAK Projesi kapsamında Mersin Erdemli ilçesi ilkokul 4. Sınıfta okuyan 25 farklı okuldan toplamda 50 öğrenciye Genel Müdürlüğümüze bağlı Karaduvar Atıksu Arıtma Tesisi gezdirilerek gerek proses gerekse yapılan iş ve işlemler hakkında bilgi verildi.

Tesisin bütün ünitelerini gezen öğrencilerin sorularını yanıtlayan MESKİ Yetkilileri: atıksu arıtımı, enerji üretimi, çamur bertarafı ve solar kurutma üniteleri ile ilgili detaylı bilgiler verdi.

Geziden oldukça memnun kalan öğrenciler "Hazırladığımız proje doğrultusunda Karaduvar Atıksu Arıtma tesisi hakkında bilgi sahibi olduk. Ayrıca tesisten elektrik üretimi ve diğer üniteler hakkında önemli bilgiler edindik. Tesislerin gezdirilmesi bizler için çok faydalı oldu" dediler.

MESKİ Genel Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada “ Tesislerimizi yakından görmek ve incelemek isteyen öğrencilerimizin yoğun bir talebi bulunmaktadır. Öğrencilerimizin tesislerimizi ziyaret ederek bilgilenmeleri çevre bilincinin geliştirilmesi yönünde de ayrı bir önem taşıyor. İnanıyoruz ki sürdürülebilir kalkınma ancak bilimle çevresel duyarlılığın kesiştiği bir düşünce kararlılığı ile mümkün olmaktadır. Atıksu Arıtma Tesisi ve tesisin güzel kentimize sağladığı yararlar ile MESKİ Genel Müdürlüğü'nün çalışmaları hakkında genel bilgilerin aktarıldığı ve öğrencilerimizin sorularının cevaplandırıldığı bu tür gezileri programlı bir şekilde sürdüreceğiz." denildi.



Memnuniyet Anketi

Yaşınızı öğrenebilir miyim? Söylenen yaşı açık olarak yazıp, ilgili kutucuğa işaretleme yapınız.










Cinsiyeti işaretleyiniz.


Görüşülen kişinin su abonesi olduğu ilçeyi işaretleyiniz, Mahalle adını açık olarak yazınız.













Görüşülen abonenin yerleşim yeri türünü işaretleyiniz.


Abonelik türünü işaretleyiniz. Birden fazla abonelik türü var ise görüştüğünüz yerdeki abonelik türünü değerlendirmesini isteyiniz.








Aşağıda okuyacağım fatura ödeme yollarından hangisi veya hangilerini tercih ediyorsunuz?







MESKİ’den almış olduğunuz hizmeti her bir ifadeye katılım derecenizi 1 ile 5 puan arasında not vererek değerlendirir misiniz? 1 puan bu ifadeye kesinlikle katılmadığınızı, 5 puan ise kesinlikte katıldığınızı ifade etmektedir.
Ürün ve Hizmet Sunumu
1- Abonelik hizmeti verilen binalara kolayca ulaşabiliyorum.





2 - Abonelik hizmeti verilen binalar geniş, ferah ve konforludur.





3 - Abonelik hizmeti verilen binalar temiz ve sağlıklıdır.





4 - Abonelik hizmet binalarında çalışan sayısı yeterlidir, işlemlerim hızlıca yapılır.





5 - Abonelik sırasında istenen belgeler yeterli, kolayca hazırlanabilir türde ve sayıdadır.





6 - Abonelikte ödenen abonelik teminat bedeli ödenebilir/normal düzeydedir.





7 - Abonelik sonlandırıldığında teminat bedelini kolayca tahsil edebiliyorum.





8 - Faturalar her ay düzenli olarak elime ulaşır.





9 - Faturalar okunaklı ve anlaşılır bir şekilde düzenlenir.





10 - Fatura ödeme noktaları yeterlidir.





Ürün ve Hizmet Değeri
11 - Musluklardan kaliteli içilebilir nitelikte su akar.





12 - MESKİ'ye ödediğim fatura tutarı, aldığım hizmete değerdir.





13 - MESKİ çalışanları bilgili, konusunda uzman kişilerdir.





14 - MESKİ çalışanları ilgili, saygılı, güler yüzlü kişilerdir.





İmaj ve İtibar
15 - MESKİ su tasarrufu konusunda vatandaşlara bilgilendirme yapar, önerilerde bulunur.





16 - MESKİ, temiz su kaynaklarının korunması konusunda çalışmalar yapar.





17 - MESKİ, bildirdiği su kesinti zamanlarına uyar.





18 - MESKİ’nin yaptığı duyuru ve haberlere güvenirim.





19 - MESKİ tüm abonelerine eşit, adil hizmet verir.





Abone Hizmeti, İlişkisi ve Desteği
20 - MESKİ, su kesintisi yapacağı zaman haber verir.





21 - MESKİ çalışanları hızlı hizmet verir.





22 - MESKİ şikayetlerimi dikkate alır, ilgilenir.





23 - MESKİ şikayetlere zamanında çözüm bulur.





24 - MESKİ internet sitesi üzerinden işlemlerimi kolayca yapabiliyorum.





25 - MESKİ arıza bildirim telefon hattına kolayca ulaşabiliyorum.





26 - MESKİ yaptığı hizmetler, çalışmalar hakkında daima bilgi verir.





Abone Bağlılığı
27 - MESKİ’nin sunduğu hizmetlerden genel olarak memnunum.