KARADUVAR'IN 40 YILLIK İÇMESUYU HATLARI YENİLENİYOR

Mersin Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (MESKİ) tarafından başlatılan çalışma ile Akdeniz İlçesine bağlı Karaduvar Mahallesinin içmesuyu hatları yenileniyor.

MESKİ Genel Müdürlüğü, Mersin 13 ilçesinde tüm mahallelere kaliteli içmesuyu ulaştırmak amacıyla çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Mersin genelinde yürütülen çalışmalar kapsamında Akdeniz ilçesine bağlı Karaduvar Mahallesinin içmesuyu altyapısı tamamen yenileniyor.  Mahallenin içmesuyu şebeke hatlarının yenilenmesi çalışmalarında muhtelif çaplarda 43 bin 600 metre yeni içmesuyu şebekesi döşenecek ve 2 bin abone bağlantısı da yenilenecektir. Herhangi bir yangın olayında yangına daha hızlı müdahale edilebilmesi için mahallenin çeşitli noktalarına yangın hidratları ve vanalar koyulacaktır. 2018 yılı Haziran ayı içerisinde tamamlanması öngörülen çalışmalar ile mahalle daha sağlıklı ve kaliteli içmesuyuna kavuşacaktır.  

MESKİ Genel Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada “ Karaduvar Mahallesinin içme suyu hatlarının ekonomik ömrünü tamamlaması ve mevcut kullanım debisini karşılamaması nedeniyle su sıkıntıları yaşanmaktaydı. Bu nedenle MESKİ Genel Müdürlüğü olarak bölge halkının su ihtiyaçlarına uzun süre cevap verecek bir proje ürettik. Çalışmalarımız ile birlikte mahallenin içme suyu hatlarını yenilemenin yanı sıra abone hatlarını da yeniliyoruz. Çalışmalarımızı tamamlandıktan sonra mahalle sakinlerimiz uzun yıllar sağlıklı bir şekilde kullanabilecekleri içmesuyu hatlarına sahip olacaklardır.” denildi.

MESKİ’nin yaptığı çalışma ile 40 yıllık hatların yenileneceğini belirten Karaduvar mahalle muhtarı Fikret Altan, yenilenen içmesuyu şebeke hatları ile hem arızaların önüne geçileceğini hem de su kalitesinin artacağını belirterek Mersin Büyükşehir Belediye Başkanımız Burhanettin Kocamaz ve  MESKİ’ye teşekkür etti.



Memnuniyet Anketi

Yaşınızı öğrenebilir miyim? Söylenen yaşı açık olarak yazıp, ilgili kutucuğa işaretleme yapınız.










Cinsiyeti işaretleyiniz.


Görüşülen kişinin su abonesi olduğu ilçeyi işaretleyiniz, Mahalle adını açık olarak yazınız.













Görüşülen abonenin yerleşim yeri türünü işaretleyiniz.


Abonelik türünü işaretleyiniz. Birden fazla abonelik türü var ise görüştüğünüz yerdeki abonelik türünü değerlendirmesini isteyiniz.








Aşağıda okuyacağım fatura ödeme yollarından hangisi veya hangilerini tercih ediyorsunuz?







MESKİ’den almış olduğunuz hizmeti her bir ifadeye katılım derecenizi 1 ile 5 puan arasında not vererek değerlendirir misiniz? 1 puan bu ifadeye kesinlikle katılmadığınızı, 5 puan ise kesinlikte katıldığınızı ifade etmektedir.
Ürün ve Hizmet Sunumu
1- Abonelik hizmeti verilen binalara kolayca ulaşabiliyorum.





2 - Abonelik hizmeti verilen binalar geniş, ferah ve konforludur.





3 - Abonelik hizmeti verilen binalar temiz ve sağlıklıdır.





4 - Abonelik hizmet binalarında çalışan sayısı yeterlidir, işlemlerim hızlıca yapılır.





5 - Abonelik sırasında istenen belgeler yeterli, kolayca hazırlanabilir türde ve sayıdadır.





6 - Abonelikte ödenen abonelik teminat bedeli ödenebilir/normal düzeydedir.





7 - Abonelik sonlandırıldığında teminat bedelini kolayca tahsil edebiliyorum.





8 - Faturalar her ay düzenli olarak elime ulaşır.





9 - Faturalar okunaklı ve anlaşılır bir şekilde düzenlenir.





10 - Fatura ödeme noktaları yeterlidir.





Ürün ve Hizmet Değeri
11 - Musluklardan kaliteli içilebilir nitelikte su akar.





12 - MESKİ'ye ödediğim fatura tutarı, aldığım hizmete değerdir.





13 - MESKİ çalışanları bilgili, konusunda uzman kişilerdir.





14 - MESKİ çalışanları ilgili, saygılı, güler yüzlü kişilerdir.





İmaj ve İtibar
15 - MESKİ su tasarrufu konusunda vatandaşlara bilgilendirme yapar, önerilerde bulunur.





16 - MESKİ, temiz su kaynaklarının korunması konusunda çalışmalar yapar.





17 - MESKİ, bildirdiği su kesinti zamanlarına uyar.





18 - MESKİ’nin yaptığı duyuru ve haberlere güvenirim.





19 - MESKİ tüm abonelerine eşit, adil hizmet verir.





Abone Hizmeti, İlişkisi ve Desteği
20 - MESKİ, su kesintisi yapacağı zaman haber verir.





21 - MESKİ çalışanları hızlı hizmet verir.





22 - MESKİ şikayetlerimi dikkate alır, ilgilenir.





23 - MESKİ şikayetlere zamanında çözüm bulur.





24 - MESKİ internet sitesi üzerinden işlemlerimi kolayca yapabiliyorum.





25 - MESKİ arıza bildirim telefon hattına kolayca ulaşabiliyorum.





26 - MESKİ yaptığı hizmetler, çalışmalar hakkında daima bilgi verir.





Abone Bağlılığı
27 - MESKİ’nin sunduğu hizmetlerden genel olarak memnunum.