ÖĞRENCİLER MESKİ FİLTRE SU MÜZESİ’Nİ ZİYARET ETTİ

Mersin Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MESKİ) Genel Müdürlüğü, Şehit Kübra Doğanay Kız İmam Hatip Lisesi ve 19 Mayıs Anadolu Lisesi öğrencilerine ve öğretmenlerine MESKİ Filtre Su Müzesi'ni gezdirdi.

1938 yılında açılmış olan ve şehrimizin uzun yıllar su ihtiyacını karşılayan, Türkiye’nin ilk içmesuyu arıtma tesislerinden olan Filtre Su Müzesi, gelecek nesillere tarihi bir eser ve müze olarak hizmet vermek üzere restore çalışmaları tamamlanarak 21 Nisan 2016 tarihinde kentimize kazandırılmıştı.

MESKİ Filtre Su Müzesi’ni ziyarete gelen öğrencilere MESKİ yetkililerince; içmesuyunun nasıl elde edildiği ve evlere gelinceye kadar hangi aşamalardan geçtiği konusunda bilgiler verildi. Filtre İçmesuyu Arıtma Tesisi’nin tarihi önemi bulunan ünitelerine ve arşivlerden derlenen fotoğraflarına öğrenciler büyük ilgi gösterdiler.

MESKİ Genel Müdürlüğünden yapılan açıklamada; “MESKİ Genel Müdürlüğü ve Milli Eğitim Müdürlüğü koordinasyonu ile Mersin’de bulunan liselerin öğrencilerine restore edilen Filtre Su Müzesini tanıtmak için gezi düzenlemeye devam edeceğiz ” denildi.

Filtre Su Müzesini ziyaret eden öğretmenler ve öğrenciler, “Filtre Su Müzesini Mersinlilerin hizmetine sundukları için;  Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Burhanettin Kocamaz ve MESKİ Yetkililerine teşekkür ederiz ” diye konuştular.



Memnuniyet Anketi

Yaşınızı öğrenebilir miyim? Söylenen yaşı açık olarak yazıp, ilgili kutucuğa işaretleme yapınız.










Cinsiyeti işaretleyiniz.


Görüşülen kişinin su abonesi olduğu ilçeyi işaretleyiniz, Mahalle adını açık olarak yazınız.













Görüşülen abonenin yerleşim yeri türünü işaretleyiniz.


Abonelik türünü işaretleyiniz. Birden fazla abonelik türü var ise görüştüğünüz yerdeki abonelik türünü değerlendirmesini isteyiniz.








Aşağıda okuyacağım fatura ödeme yollarından hangisi veya hangilerini tercih ediyorsunuz?







MESKİ’den almış olduğunuz hizmeti her bir ifadeye katılım derecenizi 1 ile 5 puan arasında not vererek değerlendirir misiniz? 1 puan bu ifadeye kesinlikle katılmadığınızı, 5 puan ise kesinlikte katıldığınızı ifade etmektedir.
Ürün ve Hizmet Sunumu
1- Abonelik hizmeti verilen binalara kolayca ulaşabiliyorum.





2 - Abonelik hizmeti verilen binalar geniş, ferah ve konforludur.





3 - Abonelik hizmeti verilen binalar temiz ve sağlıklıdır.





4 - Abonelik hizmet binalarında çalışan sayısı yeterlidir, işlemlerim hızlıca yapılır.





5 - Abonelik sırasında istenen belgeler yeterli, kolayca hazırlanabilir türde ve sayıdadır.





6 - Abonelikte ödenen abonelik teminat bedeli ödenebilir/normal düzeydedir.





7 - Abonelik sonlandırıldığında teminat bedelini kolayca tahsil edebiliyorum.





8 - Faturalar her ay düzenli olarak elime ulaşır.





9 - Faturalar okunaklı ve anlaşılır bir şekilde düzenlenir.





10 - Fatura ödeme noktaları yeterlidir.





Ürün ve Hizmet Değeri
11 - Musluklardan kaliteli içilebilir nitelikte su akar.





12 - MESKİ'ye ödediğim fatura tutarı, aldığım hizmete değerdir.





13 - MESKİ çalışanları bilgili, konusunda uzman kişilerdir.





14 - MESKİ çalışanları ilgili, saygılı, güler yüzlü kişilerdir.





İmaj ve İtibar
15 - MESKİ su tasarrufu konusunda vatandaşlara bilgilendirme yapar, önerilerde bulunur.





16 - MESKİ, temiz su kaynaklarının korunması konusunda çalışmalar yapar.





17 - MESKİ, bildirdiği su kesinti zamanlarına uyar.





18 - MESKİ’nin yaptığı duyuru ve haberlere güvenirim.





19 - MESKİ tüm abonelerine eşit, adil hizmet verir.





Abone Hizmeti, İlişkisi ve Desteği
20 - MESKİ, su kesintisi yapacağı zaman haber verir.





21 - MESKİ çalışanları hızlı hizmet verir.





22 - MESKİ şikayetlerimi dikkate alır, ilgilenir.





23 - MESKİ şikayetlere zamanında çözüm bulur.





24 - MESKİ internet sitesi üzerinden işlemlerimi kolayca yapabiliyorum.





25 - MESKİ arıza bildirim telefon hattına kolayca ulaşabiliyorum.





26 - MESKİ yaptığı hizmetler, çalışmalar hakkında daima bilgi verir.





Abone Bağlılığı
27 - MESKİ’nin sunduğu hizmetlerden genel olarak memnunum.