MESKİ MUT İLÇESİ ÇAMLICA BECİGÜZLESİ YAYLASINI İÇMESUYUNA KAVUŞTURDU

Mersin Büyükşehir Belediyesi Mersin Su ve Kanalizasyon İdaresi (MESKİ) Genel Müdürlüğü, mahallelerin içmesuyu sorunlarını çözüme kavuşturmaya devam ediyor.  Mut İlçesi Çamlıca Mahallesi Becigüzlesi  Yaylasının içmesuyu sorununu çözüme kavuşturdu.

MESKİ Genel Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada: “ Mut İlçesi Çamlıca Mahallesi  Becigüzlesi Yaylası içmesuyunu Çukuroluk kaynağından cazibeli olarak almaktaydı. 1990 ‘lı yıllarda yapılan tesis ekonomik ömrünü doldurmuş ve  bölgede yeni yapılan konutlara su verilememekte olduğundan tesisin  yenilenmesi gerektiğine karar verilmiştir. Gerçekleştirilen proje kapsamında; Becigüzlesi isale hattı ve içmesuyu şebeke hatları, kaptajlar tamamen yenilenirken yaklaşık 9 bin 68 metre içmesuyu şebeke hattı döşenmiştir. Ayrıca, mahallenin içme suyu deposunun oldukça eski olmasından dolayı ciddi su kayıplarının meydana gelmesi üzerine 100 metreküplük deposunu bakım ve onarımı yapılarak suyun düzenli dağılımı sağlanmıştır.Bunların yanısıra mahallede yerleşimler arası hat farkının fazla olmasından dolayı mevcut vanalı sistemde yaşanan su sıkıntılarının önüne geçmek için depodan itibaren hat ayrımı yapılarak suyun düzenli dağılımı sağlanmıştır” denildi

Mut İlçesi Çamlıca Mahalle Muhtarı Ali Telli, çalışmalarla ilgili yaptığı açıklamada: “MESKİ Genel Müdürlüğümüz Becigüzlüğündeki yapmış olduğu içmesuyu çalışması için  teşekkür ediyorum. Yenilenen içmesuyu şebeke hattı ile kullandığımız içmesuyumuzdan çok memnunuz, eskiden suyumuz içilemez durumdaydı hayvanlar gelip su içerdi depolarda örümcekler gezerdi, su içilemez bir haldeydi, ama şu an deponun durumu gerçekten çok güzel iki tarafı telle çevrili içi fayans ile döşendi içme suyu hatlarının tümü değiştirildi. Başta Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Burhanettin Kocamaz olmak üzere MESKİ yetkililerine çok teşekkür ediyorum. razı olsun diyorum.’’ diye konuştu.



Memnuniyet Anketi

Yaşınızı öğrenebilir miyim? Söylenen yaşı açık olarak yazıp, ilgili kutucuğa işaretleme yapınız.










Cinsiyeti işaretleyiniz.


Görüşülen kişinin su abonesi olduğu ilçeyi işaretleyiniz, Mahalle adını açık olarak yazınız.













Görüşülen abonenin yerleşim yeri türünü işaretleyiniz.


Abonelik türünü işaretleyiniz. Birden fazla abonelik türü var ise görüştüğünüz yerdeki abonelik türünü değerlendirmesini isteyiniz.








Aşağıda okuyacağım fatura ödeme yollarından hangisi veya hangilerini tercih ediyorsunuz?







MESKİ’den almış olduğunuz hizmeti her bir ifadeye katılım derecenizi 1 ile 5 puan arasında not vererek değerlendirir misiniz? 1 puan bu ifadeye kesinlikle katılmadığınızı, 5 puan ise kesinlikte katıldığınızı ifade etmektedir.
Ürün ve Hizmet Sunumu
1- Abonelik hizmeti verilen binalara kolayca ulaşabiliyorum.





2 - Abonelik hizmeti verilen binalar geniş, ferah ve konforludur.





3 - Abonelik hizmeti verilen binalar temiz ve sağlıklıdır.





4 - Abonelik hizmet binalarında çalışan sayısı yeterlidir, işlemlerim hızlıca yapılır.





5 - Abonelik sırasında istenen belgeler yeterli, kolayca hazırlanabilir türde ve sayıdadır.





6 - Abonelikte ödenen abonelik teminat bedeli ödenebilir/normal düzeydedir.





7 - Abonelik sonlandırıldığında teminat bedelini kolayca tahsil edebiliyorum.





8 - Faturalar her ay düzenli olarak elime ulaşır.





9 - Faturalar okunaklı ve anlaşılır bir şekilde düzenlenir.





10 - Fatura ödeme noktaları yeterlidir.





Ürün ve Hizmet Değeri
11 - Musluklardan kaliteli içilebilir nitelikte su akar.





12 - MESKİ'ye ödediğim fatura tutarı, aldığım hizmete değerdir.





13 - MESKİ çalışanları bilgili, konusunda uzman kişilerdir.





14 - MESKİ çalışanları ilgili, saygılı, güler yüzlü kişilerdir.





İmaj ve İtibar
15 - MESKİ su tasarrufu konusunda vatandaşlara bilgilendirme yapar, önerilerde bulunur.





16 - MESKİ, temiz su kaynaklarının korunması konusunda çalışmalar yapar.





17 - MESKİ, bildirdiği su kesinti zamanlarına uyar.





18 - MESKİ’nin yaptığı duyuru ve haberlere güvenirim.





19 - MESKİ tüm abonelerine eşit, adil hizmet verir.





Abone Hizmeti, İlişkisi ve Desteği
20 - MESKİ, su kesintisi yapacağı zaman haber verir.





21 - MESKİ çalışanları hızlı hizmet verir.





22 - MESKİ şikayetlerimi dikkate alır, ilgilenir.





23 - MESKİ şikayetlere zamanında çözüm bulur.





24 - MESKİ internet sitesi üzerinden işlemlerimi kolayca yapabiliyorum.





25 - MESKİ arıza bildirim telefon hattına kolayca ulaşabiliyorum.





26 - MESKİ yaptığı hizmetler, çalışmalar hakkında daima bilgi verir.





Abone Bağlılığı
27 - MESKİ’nin sunduğu hizmetlerden genel olarak memnunum.