MESKI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ’NÜ KASIM AYI GENEL KURUL BİRİNCİ TOPLANTISI YAPILDI

MESKİ Genel Müdürlüğü’nün Mayıs ayı olağan Genel Kurul Toplantısının birinci birleşimi 24 Mayıs 2017 tarihinde Mersin Büyükşehir Belediyesi Kongre Merkezi’nde gerçekleşti.

 

Gündeminde bulunan konuları görüşüp karara bağlamak üzere Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Burhanettin Kocamaz Başkanlığında gerçekleştirilen Genel Kurul’da, yoklama ve bir önceki toplantı tutanağının özetinin okunarak oylanmasının ardından gündem maddeleri görüşüldü.

Gündem maddeleri arasında yer alan Toplu Sözleşme Yetkisi ile ilgili madde Genel Kurul Üyeleri tarafından oybirliği ile kabul edildi. Geçici İşçi Vize Cetvelleri, Kadro Derece Değişiklik Cetvelleri, MESKİ Genel Müdürlüğü Disiplin Amirleri Yönetmeliği Taslağı, MESKİ Genel Müdürlüğü Tarifeler Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik, MESKİ Genel Müdürlüğü 2018 Mali Yılı Performans Programı Tasarısı, MESKİ Genel Müdürlüğü 2018-2020 Dönemi Bütçe Tasarısı, MESKİ Genel Müdürlüğü 2018 Mali Yılı Ücret Tarifesi Tasarısı ile ilgili maddeler Genel Kurul Üyelerinin oyları ile Plan ve Bütçe Komisyonuna havale edildi.

 

Gündemin son maddesi olan dilek ve temineler bölümünde ardından Komisyona havale edilen konuların görüşülüp karara bağlanması için 30 Kasım 2017 Perşembe günü saat 14:00’ de yeniden toplanmak üzere oturuma son verildi.



Memnuniyet Anketi

Yaşınızı öğrenebilir miyim? Söylenen yaşı açık olarak yazıp, ilgili kutucuğa işaretleme yapınız.










Cinsiyeti işaretleyiniz.


Görüşülen kişinin su abonesi olduğu ilçeyi işaretleyiniz, Mahalle adını açık olarak yazınız.













Görüşülen abonenin yerleşim yeri türünü işaretleyiniz.


Abonelik türünü işaretleyiniz. Birden fazla abonelik türü var ise görüştüğünüz yerdeki abonelik türünü değerlendirmesini isteyiniz.








Aşağıda okuyacağım fatura ödeme yollarından hangisi veya hangilerini tercih ediyorsunuz?







MESKİ’den almış olduğunuz hizmeti her bir ifadeye katılım derecenizi 1 ile 5 puan arasında not vererek değerlendirir misiniz? 1 puan bu ifadeye kesinlikle katılmadığınızı, 5 puan ise kesinlikte katıldığınızı ifade etmektedir.
Ürün ve Hizmet Sunumu
1- Abonelik hizmeti verilen binalara kolayca ulaşabiliyorum.





2 - Abonelik hizmeti verilen binalar geniş, ferah ve konforludur.





3 - Abonelik hizmeti verilen binalar temiz ve sağlıklıdır.





4 - Abonelik hizmet binalarında çalışan sayısı yeterlidir, işlemlerim hızlıca yapılır.





5 - Abonelik sırasında istenen belgeler yeterli, kolayca hazırlanabilir türde ve sayıdadır.





6 - Abonelikte ödenen abonelik teminat bedeli ödenebilir/normal düzeydedir.





7 - Abonelik sonlandırıldığında teminat bedelini kolayca tahsil edebiliyorum.





8 - Faturalar her ay düzenli olarak elime ulaşır.





9 - Faturalar okunaklı ve anlaşılır bir şekilde düzenlenir.





10 - Fatura ödeme noktaları yeterlidir.





Ürün ve Hizmet Değeri
11 - Musluklardan kaliteli içilebilir nitelikte su akar.





12 - MESKİ'ye ödediğim fatura tutarı, aldığım hizmete değerdir.





13 - MESKİ çalışanları bilgili, konusunda uzman kişilerdir.





14 - MESKİ çalışanları ilgili, saygılı, güler yüzlü kişilerdir.





İmaj ve İtibar
15 - MESKİ su tasarrufu konusunda vatandaşlara bilgilendirme yapar, önerilerde bulunur.





16 - MESKİ, temiz su kaynaklarının korunması konusunda çalışmalar yapar.





17 - MESKİ, bildirdiği su kesinti zamanlarına uyar.





18 - MESKİ’nin yaptığı duyuru ve haberlere güvenirim.





19 - MESKİ tüm abonelerine eşit, adil hizmet verir.





Abone Hizmeti, İlişkisi ve Desteği
20 - MESKİ, su kesintisi yapacağı zaman haber verir.





21 - MESKİ çalışanları hızlı hizmet verir.





22 - MESKİ şikayetlerimi dikkate alır, ilgilenir.





23 - MESKİ şikayetlere zamanında çözüm bulur.





24 - MESKİ internet sitesi üzerinden işlemlerimi kolayca yapabiliyorum.





25 - MESKİ arıza bildirim telefon hattına kolayca ulaşabiliyorum.





26 - MESKİ yaptığı hizmetler, çalışmalar hakkında daima bilgi verir.





Abone Bağlılığı
27 - MESKİ’nin sunduğu hizmetlerden genel olarak memnunum.