SU KESİNTİSİ ON İKİ SAATLİK ÇALIŞMANIN ARDINDAN SONA ERDİ

MESKİ Genel Müdürlüğünce, Tarsus, Akdeniz, Toroslar, Yenişehir ve Mezitli İlçelerinin tamamına kapsayan zorunlu su kesintisini sona erdi.  Mersin’e su verilmeye başlandı.

Berdan Barajı’ndan İçmesuyu Arıtma Tesisine su taşıyan ham su hattındaki Ø 1400’ lük arızalı vananın zorunlu olarak değişimi gerekmiş olup, Tarsus, Akdeniz, Toroslar, Yenişehir ve Mezitli İlçelerinin tamamına 09 Ocak 2018 Salı günü akşam saat 17.00’dan sonra başlayan ve duyurusu günler önce yapılan 24 saat planlı su kesintisi MESKİ ekiplerinin yoğun çalışmaları ve gayreti sonucunda belirtilen sürenin yarısına gelmeden giderilmiştir. Söz konusu zorunlu su kesintisine sebep olan mevcut Ø 1400’lük çalışmayan vananın yerine, yine Ø 1400’lük yeni vananın yerleştirilmesi ile su kesintisi son bulmuş ve şehre su verilmeye başlanılmıştır. Ayrıca, Mezarlık 1 ve 2 Battı Çıktı Projesi kapsamında deplase edilen içmesuyu hatlarının işletmeye alınması için D2 Su Deposu önünde ve Karaisalı Caddesi Pazaryeri önünde Ø 1400’lük CTP borusuna iki adet ek yapılarak işletmeye alınmıştır.

Suyun tüm vatandaşlara ulaşması, şebeke hatlarının işletme basıncına erişmesi ve vatandaşların su depolarına olan uzaklıklarına bağlı olarak değişmektedir.

Vatandaşlarımıza sabırlarından ve göstermiş oldukları hassasiyetten dolayı teşekkür ederiz.

 

 



Memnuniyet Anketi

Yaşınızı öğrenebilir miyim? Söylenen yaşı açık olarak yazıp, ilgili kutucuğa işaretleme yapınız.










Cinsiyeti işaretleyiniz.


Görüşülen kişinin su abonesi olduğu ilçeyi işaretleyiniz, Mahalle adını açık olarak yazınız.













Görüşülen abonenin yerleşim yeri türünü işaretleyiniz.


Abonelik türünü işaretleyiniz. Birden fazla abonelik türü var ise görüştüğünüz yerdeki abonelik türünü değerlendirmesini isteyiniz.








Aşağıda okuyacağım fatura ödeme yollarından hangisi veya hangilerini tercih ediyorsunuz?







MESKİ’den almış olduğunuz hizmeti her bir ifadeye katılım derecenizi 1 ile 5 puan arasında not vererek değerlendirir misiniz? 1 puan bu ifadeye kesinlikle katılmadığınızı, 5 puan ise kesinlikte katıldığınızı ifade etmektedir.
Ürün ve Hizmet Sunumu
1- Abonelik hizmeti verilen binalara kolayca ulaşabiliyorum.





2 - Abonelik hizmeti verilen binalar geniş, ferah ve konforludur.





3 - Abonelik hizmeti verilen binalar temiz ve sağlıklıdır.





4 - Abonelik hizmet binalarında çalışan sayısı yeterlidir, işlemlerim hızlıca yapılır.





5 - Abonelik sırasında istenen belgeler yeterli, kolayca hazırlanabilir türde ve sayıdadır.





6 - Abonelikte ödenen abonelik teminat bedeli ödenebilir/normal düzeydedir.





7 - Abonelik sonlandırıldığında teminat bedelini kolayca tahsil edebiliyorum.





8 - Faturalar her ay düzenli olarak elime ulaşır.





9 - Faturalar okunaklı ve anlaşılır bir şekilde düzenlenir.





10 - Fatura ödeme noktaları yeterlidir.





Ürün ve Hizmet Değeri
11 - Musluklardan kaliteli içilebilir nitelikte su akar.





12 - MESKİ'ye ödediğim fatura tutarı, aldığım hizmete değerdir.





13 - MESKİ çalışanları bilgili, konusunda uzman kişilerdir.





14 - MESKİ çalışanları ilgili, saygılı, güler yüzlü kişilerdir.





İmaj ve İtibar
15 - MESKİ su tasarrufu konusunda vatandaşlara bilgilendirme yapar, önerilerde bulunur.





16 - MESKİ, temiz su kaynaklarının korunması konusunda çalışmalar yapar.





17 - MESKİ, bildirdiği su kesinti zamanlarına uyar.





18 - MESKİ’nin yaptığı duyuru ve haberlere güvenirim.





19 - MESKİ tüm abonelerine eşit, adil hizmet verir.





Abone Hizmeti, İlişkisi ve Desteği
20 - MESKİ, su kesintisi yapacağı zaman haber verir.





21 - MESKİ çalışanları hızlı hizmet verir.





22 - MESKİ şikayetlerimi dikkate alır, ilgilenir.





23 - MESKİ şikayetlere zamanında çözüm bulur.





24 - MESKİ internet sitesi üzerinden işlemlerimi kolayca yapabiliyorum.





25 - MESKİ arıza bildirim telefon hattına kolayca ulaşabiliyorum.





26 - MESKİ yaptığı hizmetler, çalışmalar hakkında daima bilgi verir.





Abone Bağlılığı
27 - MESKİ’nin sunduğu hizmetlerden genel olarak memnunum.