D1-D2 İÇME SUYU DEPOLARI ARASINDA Ø1000’LIK BORU ARIZA GİDERİLDİ, SU VERİLMEYE BAŞLANDI

Mersin Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MESKİ) Genel Müdürlüğü D1-D2 İçme suyu depolarımız arasında Ø1000’lik borunun yapımı esnasında meydana gelen arızayı gidererek su kesintisi yaşayan Mezitli İlçesi, Toroslar, Yenişehir ve Akdeniz İlçelerinin bazı Mahallelerine içmesuyunu verdi.

MESKİ Genel Müdürlüğü teknik ekipleri, 4 Mart 2018 Pazar günü gece boyunca D1-D2 İçme suyu depolarımız arasında Ø1000’lik borunun yapımı esnasında yaşanan ve Mezitli İlçesinin tamamına, Akdeniz, Yenişehir ve Toroslar İlçelerinin bazı mahallelerinde su kesintilerine yol açan arızanın giderilmesi için seferber oldu.

MESKİ Teknik ekipleri, hemen arızanın olduğu bölgeye giderek süratle çalışmaya başladı. Ekipler tarafından Pompalar devre dışı bırakılarak hattaki arızalı borunun olduğu bölgeye derhal müdahale edildi. Kesintisiz 24 saat aralıksız sürdürülen çalışmaların ardından Ø1000’lik borunun imalatı tamamlandı. Çalışmalar kapsamında aynı zamanda Toroslar İlçesi, Gazi Osmanpaşa Caddesi D1-D2 içmesuyu deposu arasında Ø1000 mm ÖGB (öngerilmeli beton boru) oluşan arazinin coğrafi yapısı ve derinliğin (H:8,00-10,0 metre arası) yüksek olmasından dolayı müdahale edilemeyen arızayı gidermek içmesuyundaki kaçağı ve su kaybını önlemek için başlatılan yaklaşık 400 metrelik Ø1000 mm  çelik borudan oluşan içmesuyu terfi hattındaki bağlantılarda tamamlandı. Cello çeşmesi mevkiinde tespit edilen su kaçağı önlenirken yaklaşık 30 litre/saniye su kaybının önüne geçildi. Arızanın olduğu saatlerden itibaren MESKİ Genel Müdürü Baha Günhan Güngördü, Genel Müdür Yardımcısı Can Taşkın, Daire Başkanları ve MESKİ çalışanlarını çalışmalarda hazır bulundular. 2 adet vinç, 6 adet kepçe, montaj ve demontaj ekibi olmak üzere yaklaşık 50 kişilik ekiple aralıksız çalışan MESKİ teknik ekipleri, 4 Mart 2018 Pazar günü başlayan montaj çalışmaları 05 Mart 2018 Pazartesi günü  saat:15.30 itibarı ile tamamlanmıştır. Kesinti yapılan bölgelere de su verilme işlemine başlanılmıştır.

D1-D2 içmesuyu depoları arasında Ø1000 mm’lik içmesuyu borusu arızası nedeniyle zorunlu olarak uyguladığımız içmesuyu kesintisine vatandaşlarımızın göstermiş olduğu sabır ve duyarlılık için teşekkür ederiz.



Memnuniyet Anketi

Yaşınızı öğrenebilir miyim? Söylenen yaşı açık olarak yazıp, ilgili kutucuğa işaretleme yapınız.









Cinsiyeti işaretleyiniz.


Görüşülen kişinin su abonesi olduğu ilçeyi işaretleyiniz, Mahalle adını açık olarak yazınız.













Görüşülen abonenin yerleşim yeri türünü işaretleyiniz.


Abonelik türünü işaretleyiniz. Birden fazla abonelik türü var ise görüştüğünüz yerdeki abonelik türünü değerlendirmesini isteyiniz.








Aşağıda okuyacağım fatura ödeme yollarından hangisi veya hangilerini tercih ediyorsunuz?







MESKİ’den almış olduğunuz hizmeti her bir ifadeye katılım derecenizi 1 ile 5 puan arasında not vererek değerlendirir misiniz? 1 puan bu ifadeye kesinlikle katılmadığınızı, 5 puan ise kesinlikte katıldığınızı ifade etmektedir.
Ürün ve Hizmet Sunumu
1- Abonelik hizmeti verilen binalara kolayca ulaşabiliyorum.





2 - Abonelik hizmeti verilen binalar geniş, ferah ve konforludur.





3 - Abonelik hizmeti verilen binalar temiz ve sağlıklıdır.





4 - Abonelik hizmet binalarında çalışan sayısı yeterlidir, işlemlerim hızlıca yapılır.





5 - Abonelik sırasında istenen belgeler yeterli, kolayca hazırlanabilir türde ve sayıdadır.





6 - Abonelikte ödenen abonelik teminat bedeli ödenebilir/normal düzeydedir.





7 - Abonelik sonlandırıldığında teminat bedelini kolayca tahsil edebiliyorum.





8 - Faturalar her ay düzenli olarak elime ulaşır.





9 - Faturalar okunaklı ve anlaşılır bir şekilde düzenlenir.





10 - Fatura ödeme noktaları yeterlidir.





Ürün ve Hizmet Değeri
11 - Musluklardan kaliteli içilebilir nitelikte su akar.





12 - MESKİ'ye ödediğim fatura tutarı, aldığım hizmete değerdir.





13 - MESKİ çalışanları bilgili, konusunda uzman kişilerdir.





14 - MESKİ çalışanları ilgili, saygılı, güler yüzlü kişilerdir.





İmaj ve İtibar
15 - MESKİ su tasarrufu konusunda vatandaşlara bilgilendirme yapar, önerilerde bulunur.





16 - MESKİ, temiz su kaynaklarının korunması konusunda çalışmalar yapar.





17 - MESKİ, bildirdiği su kesinti zamanlarına uyar.





18 - MESKİ’nin yaptığı duyuru ve haberlere güvenirim.





19 - MESKİ tüm abonelerine eşit, adil hizmet verir.





Abone Hizmeti, İlişkisi ve Desteği
20 - MESKİ, su kesintisi yapacağı zaman haber verir.





21 - MESKİ çalışanları hızlı hizmet verir.





22 - MESKİ şikayetlerimi dikkate alır, ilgilenir.





23 - MESKİ şikayetlere zamanında çözüm bulur.





24 - MESKİ internet sitesi üzerinden işlemlerimi kolayca yapabiliyorum.





25 - MESKİ arıza bildirim telefon hattına kolayca ulaşabiliyorum.





26 - MESKİ yaptığı hizmetler, çalışmalar hakkında daima bilgi verir.





Abone Bağlılığı
27 - MESKİ’nin sunduğu hizmetlerden genel olarak memnunum.