BAĞLARBAŞI’NIN İÇMESUYU SORUNU ÇÖZÜLDÜ

Mersin Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MESKİ) Genel Müdürlüğü, Akdeniz İlçesi Bağlarbaşı Mahallesi’nde yetersiz gelen içmesuyu miktarını artırmak için mahalleye yeni içmesuyu isale hattı döşeme çalışmalarını tamamladı.

MESKİ Genel Müdürlüğü, Mersin’in  tüm ilçelerinde içmesuyu sorunlarını tek tek çözmeye ve kalıcı bir altyapı oluşturmaya devam ediyor. Bağlarbaşı  Mahallesi’nin yıllardır süregelen içme suyu sorunu yapılan çalışmayla çözüme kavuştu.

Akdeniz İlçesi Bağlarbaşı Mahallesi’nin  yetersiz içmesuyu miktarını arttırmak için yüksek kesimlerindeki mahalle sakinlerinin içmesuyu sorununa yönelik yürütülen çalışmalar kapsamında; muhtelif çaplarda 3 bin 831 metre isale hattı, 1 adet terfi binası, 2 adet Q 10.5 lt/sn  kapasiteli dalgıç pompa, 1 adet 200 metreküplük hacimli içmesuyu deposu, 260 metre yer altı enerji nakil hattı ve trafo tesisi yapımı gerçekleştirildi. Tamamlanan içmesu çalışmaları ile birlikte Bağlarbaşı Mahallesi’nin  kesintisiz içmesuyuna kavuştu.

“ Şimdiye Kadar görülmemiş hizmeti gördük”

Bağlarbaşı Mahalle Muhtarı Ali Kutsal Mete  konu ilgili açıklamasında şu ifadelere yer verdi: “ Mahallemiz 16 bin dönüm üzerine kurulu bir mahalledir. Yaklaşık 2 bin 800 nüfusa sahibiz. 20 yıllık içmesuyu sorunumuz çözüldü. İçmesuyumuzdan memnunuz. Yapılan yeni depomuz, terfi ve isale hatlarımızla içmesuyu sorunumuz kalmadı. Başkanımız Burhanettin Kocamaz hizmet adamıdır. Mersin Büyükşehir Belediyemiz ve MESKİ hizmetlerinden en iyi şekilde yararlanıyoruz. Şimdiye kadar görülmemiş hizmetler mahallemize geldi. Mahallemize yapılan çalışmalardan dolayı  başta Büyükşehir Belediye Başkanımız Burhanettin Kocamaz’a ve MESKİ Yetkililerine  teşekkür ediyorum’’şeklinde konuştu.

 



Memnuniyet Anketi

Yaşınızı öğrenebilir miyim? Söylenen yaşı açık olarak yazıp, ilgili kutucuğa işaretleme yapınız.









Cinsiyeti işaretleyiniz.


Görüşülen kişinin su abonesi olduğu ilçeyi işaretleyiniz, Mahalle adını açık olarak yazınız.













Görüşülen abonenin yerleşim yeri türünü işaretleyiniz.


Abonelik türünü işaretleyiniz. Birden fazla abonelik türü var ise görüştüğünüz yerdeki abonelik türünü değerlendirmesini isteyiniz.








Aşağıda okuyacağım fatura ödeme yollarından hangisi veya hangilerini tercih ediyorsunuz?







MESKİ’den almış olduğunuz hizmeti her bir ifadeye katılım derecenizi 1 ile 5 puan arasında not vererek değerlendirir misiniz? 1 puan bu ifadeye kesinlikle katılmadığınızı, 5 puan ise kesinlikte katıldığınızı ifade etmektedir.
Ürün ve Hizmet Sunumu
1- Abonelik hizmeti verilen binalara kolayca ulaşabiliyorum.





2 - Abonelik hizmeti verilen binalar geniş, ferah ve konforludur.





3 - Abonelik hizmeti verilen binalar temiz ve sağlıklıdır.





4 - Abonelik hizmet binalarında çalışan sayısı yeterlidir, işlemlerim hızlıca yapılır.





5 - Abonelik sırasında istenen belgeler yeterli, kolayca hazırlanabilir türde ve sayıdadır.





6 - Abonelikte ödenen abonelik teminat bedeli ödenebilir/normal düzeydedir.





7 - Abonelik sonlandırıldığında teminat bedelini kolayca tahsil edebiliyorum.





8 - Faturalar her ay düzenli olarak elime ulaşır.





9 - Faturalar okunaklı ve anlaşılır bir şekilde düzenlenir.





10 - Fatura ödeme noktaları yeterlidir.





Ürün ve Hizmet Değeri
11 - Musluklardan kaliteli içilebilir nitelikte su akar.





12 - MESKİ'ye ödediğim fatura tutarı, aldığım hizmete değerdir.





13 - MESKİ çalışanları bilgili, konusunda uzman kişilerdir.





14 - MESKİ çalışanları ilgili, saygılı, güler yüzlü kişilerdir.





İmaj ve İtibar
15 - MESKİ su tasarrufu konusunda vatandaşlara bilgilendirme yapar, önerilerde bulunur.





16 - MESKİ, temiz su kaynaklarının korunması konusunda çalışmalar yapar.





17 - MESKİ, bildirdiği su kesinti zamanlarına uyar.





18 - MESKİ’nin yaptığı duyuru ve haberlere güvenirim.





19 - MESKİ tüm abonelerine eşit, adil hizmet verir.





Abone Hizmeti, İlişkisi ve Desteği
20 - MESKİ, su kesintisi yapacağı zaman haber verir.





21 - MESKİ çalışanları hızlı hizmet verir.





22 - MESKİ şikayetlerimi dikkate alır, ilgilenir.





23 - MESKİ şikayetlere zamanında çözüm bulur.





24 - MESKİ internet sitesi üzerinden işlemlerimi kolayca yapabiliyorum.





25 - MESKİ arıza bildirim telefon hattına kolayca ulaşabiliyorum.





26 - MESKİ yaptığı hizmetler, çalışmalar hakkında daima bilgi verir.





Abone Bağlılığı
27 - MESKİ’nin sunduğu hizmetlerden genel olarak memnunum.