ÇİFTLİKKÖY MAHALLESİNİN İÇMESUYU ALT YAPISI YENİLENDİ

Mersin Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (MESKİ) tarafından Çiftlikköy Mahallesinin içmesuyu şebeke yenileme çalışması tamamlandı.

MESKİ Genel Müdürlüğü, Yenişehir İlçesinde yürütülen içmesuyu yenileme çalışmaları kapsamında, Çiftlikköy Mahallesinde bulunan içmesuyu sağlayan içmesuyu şebeke hatlarını yeniledi.

Mahallede daha önce yapılmış, yıllardır kullanıldığı için ekonomik ömrünü tamamlamış ve sık sık arızaya meydan veren boruları yenilenerek içmesuyu sorunu ortadan kaldırıldı. Yenilenen içmesuyu şebeke hatları, abone bağlantıları ile mahalle daha sağlıklı ve kaliteli içmesuyuna kavuştu.

 

“Bu hizmetler kolay alınabilecek hizmetler değildir”

İçmesuyu ile ilgili alt yapı sorunun giderildiğini belirten Çiftlikköy Mahalle Muhtarı Aynur Öztürk "Çiftlikköy 1996 yılından önce köydü. 1996 yılında Çiftlikköy belediyesi kuruldu ve o zamanın Çiftlikköy Belediyesinin nüfusu çok azdı. Köy zamanında döşenen küçük çaptaki borulardan gelen içmesuyu ilerleyen yıllarda yerleşim alanlarının ve nüfusun artmasıyla yetmemeye başladı. 2007 yılından sonra Çiftlikköy’de inşaat sektöründe ve yapılaşmada artış oldu. Artık eski su borularımız yetersiz gelmeye başladı. Her gün, her saat, her dakika basınçtan dolayı su borularımız patlıyordu. İçmesuyu sorununun çözülmesi için Mersin Büyükşehir Belediyesine dilekçe ile başvuruda bulundum. Büyükşehir Belediye Başkanımız Burhanettin Kocamaz’ın talimatıyla Çiftlikköy su boru hattının tamamen değiştirilmesine karar verildi. Bu karar bizleri çok sevindirdi. MESKİ Genel Müdürlüğü Çiftlikköy’ün yaklaşık 51 kilometre içmesuyu şebeke hattını değiştirdi. Mahallemize yapılan yatırım takdire şayan bir hizmettir. Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Burhanettin Kocamaz’a ve MESKİ yetkililerine teşekkür ediyorum. Bizi sürekli meydana gelen su patlaklarından ve zamansız su kesintilerinden bizi kurtardılar. Vatandaşlarımız her gün gelen su kesintisi ve su patlağı şikayetlerinden bıkmıştık. Artık bu sorunlarımız tarih oldu. Kesintisiz içmesuyuna kavuştuk. MESKİ yetkililerine 7 gün 24 saat her zaman ulaşabiliyoruz. Mersin Büyükşehir Belediye Başkanımız Burhanettin Kocamaz’a ve MESKİ yetkililerine yaptıkları bu çalışmalardan dolayı teşekkür ediyorum." diye konuştu.

 

 

Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Burhanettin Kocamaz ise Yenişehir İlçesi Çiftlikköy Mahallesi'ne yapılan çalışmalar hakkında bilgiler vererek, Mersin’in her noktasında sorunsuz bir alt yapı oluşturmak adına MESKİ’nin aralıksız olarak çalışmalarına devam ettiğini söyledi. Başkan Kocamaz, "Mersin Büyükşehir Belediyesi'nin sorumluluğunda bulunan her bölgede çalışmalarımıza hız verdik. Yenişehir İlçemize bağlı Çiftlikköy Mahallesi'nin içmesuyu şebeke hattı çok yıpranmıştı. Sık sık yaşanan arızlar nedeniyle su kaybı yaşanmaktaydı.  Artan nüfus nedeniyle içmesuyu yetersizdi. Gerçekleştirildiğimiz içmesuyu çalışmaları ile 51 kilometre içmesuyu hattı döşeyerek mahallenin içmesuyu alt yapısını tamamen yeniledik. Ayrıca bu hat üzerinden yaklaşık 750 abone bağlantısı çalışmasını da gerçekleştirdik. Mahallelimiz şuan sorunsuz bir şekilde içmesuyunu kullanmaktadır. Vatandaşlarımıza hayırlı olsun." ifadelerine yer verdi. 

 



Memnuniyet Anketi

Yaşınızı öğrenebilir miyim? Söylenen yaşı açık olarak yazıp, ilgili kutucuğa işaretleme yapınız.









Cinsiyeti işaretleyiniz.


Görüşülen kişinin su abonesi olduğu ilçeyi işaretleyiniz, Mahalle adını açık olarak yazınız.













Görüşülen abonenin yerleşim yeri türünü işaretleyiniz.


Abonelik türünü işaretleyiniz. Birden fazla abonelik türü var ise görüştüğünüz yerdeki abonelik türünü değerlendirmesini isteyiniz.








Aşağıda okuyacağım fatura ödeme yollarından hangisi veya hangilerini tercih ediyorsunuz?







MESKİ’den almış olduğunuz hizmeti her bir ifadeye katılım derecenizi 1 ile 5 puan arasında not vererek değerlendirir misiniz? 1 puan bu ifadeye kesinlikle katılmadığınızı, 5 puan ise kesinlikte katıldığınızı ifade etmektedir.
Ürün ve Hizmet Sunumu
1- Abonelik hizmeti verilen binalara kolayca ulaşabiliyorum.





2 - Abonelik hizmeti verilen binalar geniş, ferah ve konforludur.





3 - Abonelik hizmeti verilen binalar temiz ve sağlıklıdır.





4 - Abonelik hizmet binalarında çalışan sayısı yeterlidir, işlemlerim hızlıca yapılır.





5 - Abonelik sırasında istenen belgeler yeterli, kolayca hazırlanabilir türde ve sayıdadır.





6 - Abonelikte ödenen abonelik teminat bedeli ödenebilir/normal düzeydedir.





7 - Abonelik sonlandırıldığında teminat bedelini kolayca tahsil edebiliyorum.





8 - Faturalar her ay düzenli olarak elime ulaşır.





9 - Faturalar okunaklı ve anlaşılır bir şekilde düzenlenir.





10 - Fatura ödeme noktaları yeterlidir.





Ürün ve Hizmet Değeri
11 - Musluklardan kaliteli içilebilir nitelikte su akar.





12 - MESKİ'ye ödediğim fatura tutarı, aldığım hizmete değerdir.





13 - MESKİ çalışanları bilgili, konusunda uzman kişilerdir.





14 - MESKİ çalışanları ilgili, saygılı, güler yüzlü kişilerdir.





İmaj ve İtibar
15 - MESKİ su tasarrufu konusunda vatandaşlara bilgilendirme yapar, önerilerde bulunur.





16 - MESKİ, temiz su kaynaklarının korunması konusunda çalışmalar yapar.





17 - MESKİ, bildirdiği su kesinti zamanlarına uyar.





18 - MESKİ’nin yaptığı duyuru ve haberlere güvenirim.





19 - MESKİ tüm abonelerine eşit, adil hizmet verir.





Abone Hizmeti, İlişkisi ve Desteği
20 - MESKİ, su kesintisi yapacağı zaman haber verir.





21 - MESKİ çalışanları hızlı hizmet verir.





22 - MESKİ şikayetlerimi dikkate alır, ilgilenir.





23 - MESKİ şikayetlere zamanında çözüm bulur.





24 - MESKİ internet sitesi üzerinden işlemlerimi kolayca yapabiliyorum.





25 - MESKİ arıza bildirim telefon hattına kolayca ulaşabiliyorum.





26 - MESKİ yaptığı hizmetler, çalışmalar hakkında daima bilgi verir.





Abone Bağlılığı
27 - MESKİ’nin sunduğu hizmetlerden genel olarak memnunum.