MESKİ ÇALIŞANLARINA KAMU MEVZUATI EĞİTİMİ VERİLDİ

Mersin Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MESKİ) Genel Müdürlüğü tarafından çalışanlarına kamu mevzuatı eğitimi verildi.

MESKİ bünyesinde çalışanlarına yönelik kamu mevzuatı yönelik detaylı bilgilerin verildiği eğitim, MESKİ Arıtma Tesisleri D1 Su Deposu Yerleşkesi Eğitim ve Toplantı salonunda gerçekleştirildi.

Çukurova Belediyeler Birliği tarafından yerinde hizmet projesi kapsamında düzenlenen Eğitmen Ali Kaplan tarafından verilen eğitimde; 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu, Disiplin kuralları ve disiplin cezaları, 696 sayılı Kanun Hükmünde Kararname’ye istinaden kadroya geçirilen çalışanların özlük hakları hakkında bilgiler verildi.

Çalışanlarımızın eğitimlerini önemsiyoruz”

MESKİ Genel Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, “MESKİ çalışanlarının gelişimini sağlamaya yönelik eğitimleri önemsiyoruz. Yoğun tempoda çalışan personelin görev yaptıkları konularda eğitim almalarını sağlıyoruz. Değişen süreçlerle beraber hem var olan mevzuat, hem de değişen mevzuatlarla ilgili bilgilendirmenin önemli olduğu bilincindeyiz. Bilgilerin sürekli yenilenmesi gerekir. Bu konuda değerli uzmanlarımız önderliğinde eğitimler alıyoruz. Bu eğitimler belirli bir program doğrultusunda devam edecektir.” denildi.

 



Memnuniyet Anketi

Yaşınızı öğrenebilir miyim? Söylenen yaşı açık olarak yazıp, ilgili kutucuğa işaretleme yapınız.









Cinsiyeti işaretleyiniz.


Görüşülen kişinin su abonesi olduğu ilçeyi işaretleyiniz, Mahalle adını açık olarak yazınız.













Görüşülen abonenin yerleşim yeri türünü işaretleyiniz.


Abonelik türünü işaretleyiniz. Birden fazla abonelik türü var ise görüştüğünüz yerdeki abonelik türünü değerlendirmesini isteyiniz.








Aşağıda okuyacağım fatura ödeme yollarından hangisi veya hangilerini tercih ediyorsunuz?







MESKİ’den almış olduğunuz hizmeti her bir ifadeye katılım derecenizi 1 ile 5 puan arasında not vererek değerlendirir misiniz? 1 puan bu ifadeye kesinlikle katılmadığınızı, 5 puan ise kesinlikte katıldığınızı ifade etmektedir.
Ürün ve Hizmet Sunumu
1- Abonelik hizmeti verilen binalara kolayca ulaşabiliyorum.





2 - Abonelik hizmeti verilen binalar geniş, ferah ve konforludur.





3 - Abonelik hizmeti verilen binalar temiz ve sağlıklıdır.





4 - Abonelik hizmet binalarında çalışan sayısı yeterlidir, işlemlerim hızlıca yapılır.





5 - Abonelik sırasında istenen belgeler yeterli, kolayca hazırlanabilir türde ve sayıdadır.





6 - Abonelikte ödenen abonelik teminat bedeli ödenebilir/normal düzeydedir.





7 - Abonelik sonlandırıldığında teminat bedelini kolayca tahsil edebiliyorum.





8 - Faturalar her ay düzenli olarak elime ulaşır.





9 - Faturalar okunaklı ve anlaşılır bir şekilde düzenlenir.





10 - Fatura ödeme noktaları yeterlidir.





Ürün ve Hizmet Değeri
11 - Musluklardan kaliteli içilebilir nitelikte su akar.





12 - MESKİ'ye ödediğim fatura tutarı, aldığım hizmete değerdir.





13 - MESKİ çalışanları bilgili, konusunda uzman kişilerdir.





14 - MESKİ çalışanları ilgili, saygılı, güler yüzlü kişilerdir.





İmaj ve İtibar
15 - MESKİ su tasarrufu konusunda vatandaşlara bilgilendirme yapar, önerilerde bulunur.





16 - MESKİ, temiz su kaynaklarının korunması konusunda çalışmalar yapar.





17 - MESKİ, bildirdiği su kesinti zamanlarına uyar.





18 - MESKİ’nin yaptığı duyuru ve haberlere güvenirim.





19 - MESKİ tüm abonelerine eşit, adil hizmet verir.





Abone Hizmeti, İlişkisi ve Desteği
20 - MESKİ, su kesintisi yapacağı zaman haber verir.





21 - MESKİ çalışanları hızlı hizmet verir.





22 - MESKİ şikayetlerimi dikkate alır, ilgilenir.





23 - MESKİ şikayetlere zamanında çözüm bulur.





24 - MESKİ internet sitesi üzerinden işlemlerimi kolayca yapabiliyorum.





25 - MESKİ arıza bildirim telefon hattına kolayca ulaşabiliyorum.





26 - MESKİ yaptığı hizmetler, çalışmalar hakkında daima bilgi verir.





Abone Bağlılığı
27 - MESKİ’nin sunduğu hizmetlerden genel olarak memnunum.