MESKİ AYDINOĞLU MAHALLESİ’NDE İÇMESUYU ÇALIŞMALARINI TAMAMLANDI

Mersin Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MESKİ) Genel Müdürlüğü, Mut İlçesi Aydınoğlu Mahallesinin içmesuyu çalışmalarını tamamladı.

Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Burhanettin Kocamaz önderliğinde mahallelerin içmesuyu sorunlarını çözmek için yoğun mesai harcayan MESKİ Genel Müdürlüğü sorunları tek tek çözüme kavuşturuyor.

Mut İlçesi Aydınoğlu Mahallesinin içmesuyu ihtiyacı Göksu Irmağı kenarında bulunan sondaj kuyularından terfili olarak karşılanmaktadır. İçmesuyu şebeke hatlarının eski olması ve içmesuyu hatlarında yaşanan arızalar nedeniyle su kaybı yaşanmaktaydı. Aydınoğlu Mahallesinin içmesuyu tesisi terfi hattı 1990’lı yıllarda yapılmış olup şahıs arazilerinden geçmekte ve ekonomik ömrünü doldurduğundan, özellikle çelik borulu kısımlarda sürekli arızalar meydana gelmekteydi. İçmesuyu şebeke arızaları sonucu vatandaşlarla sorunlar yaşanmakta, motopompların sürekli çalışması nedeniyle de boşa giden bir enerji sarfiyatı oluşmaktaydı. Aydınoğlu Mahallesi’nin içmesuyu sorununu çözüme kavuşturmak için MESKİ tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında, yaklaşık 7 bin 737 metre içmesuyu şebeke hattı yenilenerek su kayıplarının önüne geçilerek içmesuyunun düzenli dağılımı sağlandı. Ayrıca mevcut 75 metreküplük deponun bakım ve onarımı gerçekleştirildi.

“Her gün yaşanan içmesuyu arızalarından kurtulduk”

Yapılan çalışmalar sebebiyle duyduğu memnuniyeti dile getiren Mut İlçesi Aydınoğlu Mahalle Azası İbrahim Özkan başta Mersin Büyükşehir Belediye Başkanımız Burhanettin Kocamaz’a ve emeği geçen MESKİ yetkililerine teşekkür etti. Özkan, “Aydınoğlu mahallesinde yapılan yenileme çalışmaları sayesinde, yıllardır çektiğimiz içmesuyu çilesi ortadan kalktı. İçmesuyu şebekemizde meydana gelen arızaları nedeniyle MESKİ ekipleri günde beş kez arıza onarımına gelirlerdi. Artık bu sorunlarımız tarih oldu. Yenilenen içmesuyu şebekesi sayesinde suyumuz arttı. Şuan vatandaşlarımız oldukça memnun. Mersin Büyükşehir Belediye Başkanımız Burhanettin Kocamaz ve MESKİ yetkililerinin hepsinden Allah razı olsun.” dedi.



Memnuniyet Anketi

Yaşınızı öğrenebilir miyim? Söylenen yaşı açık olarak yazıp, ilgili kutucuğa işaretleme yapınız.









Cinsiyeti işaretleyiniz.


Görüşülen kişinin su abonesi olduğu ilçeyi işaretleyiniz, Mahalle adını açık olarak yazınız.













Görüşülen abonenin yerleşim yeri türünü işaretleyiniz.


Abonelik türünü işaretleyiniz. Birden fazla abonelik türü var ise görüştüğünüz yerdeki abonelik türünü değerlendirmesini isteyiniz.








Aşağıda okuyacağım fatura ödeme yollarından hangisi veya hangilerini tercih ediyorsunuz?







MESKİ’den almış olduğunuz hizmeti her bir ifadeye katılım derecenizi 1 ile 5 puan arasında not vererek değerlendirir misiniz? 1 puan bu ifadeye kesinlikle katılmadığınızı, 5 puan ise kesinlikte katıldığınızı ifade etmektedir.
Ürün ve Hizmet Sunumu
1- Abonelik hizmeti verilen binalara kolayca ulaşabiliyorum.





2 - Abonelik hizmeti verilen binalar geniş, ferah ve konforludur.





3 - Abonelik hizmeti verilen binalar temiz ve sağlıklıdır.





4 - Abonelik hizmet binalarında çalışan sayısı yeterlidir, işlemlerim hızlıca yapılır.





5 - Abonelik sırasında istenen belgeler yeterli, kolayca hazırlanabilir türde ve sayıdadır.





6 - Abonelikte ödenen abonelik teminat bedeli ödenebilir/normal düzeydedir.





7 - Abonelik sonlandırıldığında teminat bedelini kolayca tahsil edebiliyorum.





8 - Faturalar her ay düzenli olarak elime ulaşır.





9 - Faturalar okunaklı ve anlaşılır bir şekilde düzenlenir.





10 - Fatura ödeme noktaları yeterlidir.





Ürün ve Hizmet Değeri
11 - Musluklardan kaliteli içilebilir nitelikte su akar.





12 - MESKİ'ye ödediğim fatura tutarı, aldığım hizmete değerdir.





13 - MESKİ çalışanları bilgili, konusunda uzman kişilerdir.





14 - MESKİ çalışanları ilgili, saygılı, güler yüzlü kişilerdir.





İmaj ve İtibar
15 - MESKİ su tasarrufu konusunda vatandaşlara bilgilendirme yapar, önerilerde bulunur.





16 - MESKİ, temiz su kaynaklarının korunması konusunda çalışmalar yapar.





17 - MESKİ, bildirdiği su kesinti zamanlarına uyar.





18 - MESKİ’nin yaptığı duyuru ve haberlere güvenirim.





19 - MESKİ tüm abonelerine eşit, adil hizmet verir.





Abone Hizmeti, İlişkisi ve Desteği
20 - MESKİ, su kesintisi yapacağı zaman haber verir.





21 - MESKİ çalışanları hızlı hizmet verir.





22 - MESKİ şikayetlerimi dikkate alır, ilgilenir.





23 - MESKİ şikayetlere zamanında çözüm bulur.





24 - MESKİ internet sitesi üzerinden işlemlerimi kolayca yapabiliyorum.





25 - MESKİ arıza bildirim telefon hattına kolayca ulaşabiliyorum.





26 - MESKİ yaptığı hizmetler, çalışmalar hakkında daima bilgi verir.





Abone Bağlılığı
27 - MESKİ’nin sunduğu hizmetlerden genel olarak memnunum.