GENEL MÜDÜR VEKİLİ CAN TAŞKIN'DAN YENİ YIL MESAJI

Mersin Su ve Kanalizasyon İdaresi (MESKİ) Genel Müdür Vekili Can Taşkın, yeni yıl dolayısıyla bir mesaj yayınladı. 

Genel Müdür Vekili Taşkın, yeni yıl dolayısıyla yayınladığı mesajında: “Hüzünleriyle sevinçleriyle, gerek ülkemiz gerekse dünya için önemli gelişmelere sahne olan bir yılı daha geride bırakırken iyilik ve güzellikler beklentisi ile yeni yılı karşılıyoruz. Her yeni yıl, beraberinde yeni umutlar ve başlangıçlar getirir. Geride bıraktığımız yılın bir muhasebesini yaparken, aynı zamanda yeni yılın en iyi şekilde geçmesi için hangi adımların atılması gerektiğini planlamaktayız. Mersin’de “İnsan ve çevre sağlığını esas alarak, kesintisiz su temini ve atıksu bertaraf hizmetlerini, mevzuat çerçevesinde sürekli iyileştirerek sunmak” misyonu ve “Su temin ve atıksu bertaraf hizmetlerinde kurumsal mükemmellik anlayışını uygulayan örnek bir kurum olmak”  vizyonuyla çalışmaktayız. MESKİ’nin almaya hak kazandığı  EFQM Mükemmellik Modeli kapsamında Türkiye Mükemmellik Ödülünü alan kurumumuz, Türkiye’de bu ödülü alan ilk su ve kanalizasyon idaresi olma mutluluğunu yaşarken kuruluşumuzun yüksek kaliteli iş yaklaşımı, yenilik yapma kabiliyeti ve mükemmel hizmet sunma konusundaki kalitesini kanıtlamış olduk. Tüm abonelerimizin, vatandaşlarımızın ve çalışanlarımızın memnuniyetini en üst seviyeye taşımak, hizmetlerimizi Mersin İl geneline yaymak için hiç durmadan çalışıyoruz. Mersin Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Burhanettin  Kocamaz’ın önderliğinde, tüm çalışanlarımız ile birlikte Mersin’i çehresi değişmiş marka bir kent yapmak için her gün bir önceki günden daha çok çalışıyoruz. Bu duygularla 2019 yılının ülkemize, milletimize ve tüm insanlığa barış, huzur, mutluluk ve başarı getirmesini temenni eder, tüm Mersinli hemşerilerimizin ve çalışanlarımızın yeni yılını kutlarım.” dedi

 

 

 

 



Memnuniyet Anketi

Yaşınızı öğrenebilir miyim? Söylenen yaşı açık olarak yazıp, ilgili kutucuğa işaretleme yapınız.









Cinsiyeti işaretleyiniz.


Görüşülen kişinin su abonesi olduğu ilçeyi işaretleyiniz, Mahalle adını açık olarak yazınız.













Görüşülen abonenin yerleşim yeri türünü işaretleyiniz.


Abonelik türünü işaretleyiniz. Birden fazla abonelik türü var ise görüştüğünüz yerdeki abonelik türünü değerlendirmesini isteyiniz.








Aşağıda okuyacağım fatura ödeme yollarından hangisi veya hangilerini tercih ediyorsunuz?







MESKİ’den almış olduğunuz hizmeti her bir ifadeye katılım derecenizi 1 ile 5 puan arasında not vererek değerlendirir misiniz? 1 puan bu ifadeye kesinlikle katılmadığınızı, 5 puan ise kesinlikte katıldığınızı ifade etmektedir.
Ürün ve Hizmet Sunumu
1- Abonelik hizmeti verilen binalara kolayca ulaşabiliyorum.





2 - Abonelik hizmeti verilen binalar geniş, ferah ve konforludur.





3 - Abonelik hizmeti verilen binalar temiz ve sağlıklıdır.





4 - Abonelik hizmet binalarında çalışan sayısı yeterlidir, işlemlerim hızlıca yapılır.





5 - Abonelik sırasında istenen belgeler yeterli, kolayca hazırlanabilir türde ve sayıdadır.





6 - Abonelikte ödenen abonelik teminat bedeli ödenebilir/normal düzeydedir.





7 - Abonelik sonlandırıldığında teminat bedelini kolayca tahsil edebiliyorum.





8 - Faturalar her ay düzenli olarak elime ulaşır.





9 - Faturalar okunaklı ve anlaşılır bir şekilde düzenlenir.





10 - Fatura ödeme noktaları yeterlidir.





Ürün ve Hizmet Değeri
11 - Musluklardan kaliteli içilebilir nitelikte su akar.





12 - MESKİ'ye ödediğim fatura tutarı, aldığım hizmete değerdir.





13 - MESKİ çalışanları bilgili, konusunda uzman kişilerdir.





14 - MESKİ çalışanları ilgili, saygılı, güler yüzlü kişilerdir.





İmaj ve İtibar
15 - MESKİ su tasarrufu konusunda vatandaşlara bilgilendirme yapar, önerilerde bulunur.





16 - MESKİ, temiz su kaynaklarının korunması konusunda çalışmalar yapar.





17 - MESKİ, bildirdiği su kesinti zamanlarına uyar.





18 - MESKİ’nin yaptığı duyuru ve haberlere güvenirim.





19 - MESKİ tüm abonelerine eşit, adil hizmet verir.





Abone Hizmeti, İlişkisi ve Desteği
20 - MESKİ, su kesintisi yapacağı zaman haber verir.





21 - MESKİ çalışanları hızlı hizmet verir.





22 - MESKİ şikayetlerimi dikkate alır, ilgilenir.





23 - MESKİ şikayetlere zamanında çözüm bulur.





24 - MESKİ internet sitesi üzerinden işlemlerimi kolayca yapabiliyorum.





25 - MESKİ arıza bildirim telefon hattına kolayca ulaşabiliyorum.





26 - MESKİ yaptığı hizmetler, çalışmalar hakkında daima bilgi verir.





Abone Bağlılığı
27 - MESKİ’nin sunduğu hizmetlerden genel olarak memnunum.