NİHAT DEDE’NİN 50 YILLIK İÇME SUYU SORUNU ÇÖZÜLDÜ

BAYRAM ÖNCESİNDE 50 YILLIK SU ÇİLESİ SONA ERDİ

80 YAŞINDAKİ NİHAT DEDE ARTIK ÇEŞMEDEN SU İÇECEK

MESKİ Genel Müdürlüğü, Kayacı Mahallesi’nde gerçekleştirdiği içme suyu çalışmasıyla 50 yıldır suyu olmayan Nihat Dede’nin yüzünü güldürdü. Kayacı Mahallesi’nde yaşayan Nihat Cüce, 50 yıldır çözüm bekleyen su sorununu MESKİ’ye iletti. Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer’in talimatıyla harekete geçen MESKİ ekiplerinin çalışmalarının ardından Nihat Dede, Kurban Bayramı öncesinde içme suyuna kavuştu. 

Mersin Büyükşehir Belediyesi Mersin Su ve Kanalizasyon İdaresi (MESKİ) Genel Müdürlüğü, kırsal mahallelerde yaşanan içme suyu sorunlarını bir bir çözüyor. Erdemli İlçesi Kayacı Mahallesi’nde 50 yıldır içme suyu olmayan 80 yaşındaki Nihat Cüce’nin MESKİ’ye talebini iletmesinin ardından çalışmalarına başlayan ekipler, su sorununu kısa sürede giderdi. Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer’in talimatıyla başlayan çalışmalarla Nihat Dede, Kurban Bayramı öncesinde suya kavuşmuş oldu. 

MESKİ Erdemli Şube Müdürlüğü’nün çalışmaları kapsamında Çiriş İçme Suyu Deposu’ndan yaklaşık 1300 metre içme suyu hat döşemesi yapılarak, Nihat Dede’nin içme suyu sorunu çözüldü.

İçme suyu ihtiyacını 50 yıldır pınardan ya da kuyudan sağlayan ve yapılan çalışmalardan dolayı mutluluk duyan Nihat Cüce, “Kayacı Mahallesi’nde 50 yıldır içme suyu sorunu yaşıyordum. Seksen yaşındayım. Sağ olsun MESKİ Erdemli Şube Müdürlüğümüz içme suyu talebimizi yerine getirdi. Allah razı olsun. Herkesin eline, emeğine sağlık. Mersin Büyükşehir Belediye Başkanımız’a ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.



Memnuniyet Anketi

Yaşınızı öğrenebilir miyim? Söylenen yaşı açık olarak yazıp, ilgili kutucuğa işaretleme yapınız.









Cinsiyeti işaretleyiniz.


Görüşülen kişinin su abonesi olduğu ilçeyi işaretleyiniz, Mahalle adını açık olarak yazınız.













Görüşülen abonenin yerleşim yeri türünü işaretleyiniz.


Abonelik türünü işaretleyiniz. Birden fazla abonelik türü var ise görüştüğünüz yerdeki abonelik türünü değerlendirmesini isteyiniz.








Aşağıda okuyacağım fatura ödeme yollarından hangisi veya hangilerini tercih ediyorsunuz?







MESKİ’den almış olduğunuz hizmeti her bir ifadeye katılım derecenizi 1 ile 5 puan arasında not vererek değerlendirir misiniz? 1 puan bu ifadeye kesinlikle katılmadığınızı, 5 puan ise kesinlikte katıldığınızı ifade etmektedir.
Ürün ve Hizmet Sunumu
1- Abonelik hizmeti verilen binalara kolayca ulaşabiliyorum.





2 - Abonelik hizmeti verilen binalar geniş, ferah ve konforludur.





3 - Abonelik hizmeti verilen binalar temiz ve sağlıklıdır.





4 - Abonelik hizmet binalarında çalışan sayısı yeterlidir, işlemlerim hızlıca yapılır.





5 - Abonelik sırasında istenen belgeler yeterli, kolayca hazırlanabilir türde ve sayıdadır.





6 - Abonelikte ödenen abonelik teminat bedeli ödenebilir/normal düzeydedir.





7 - Abonelik sonlandırıldığında teminat bedelini kolayca tahsil edebiliyorum.





8 - Faturalar her ay düzenli olarak elime ulaşır.





9 - Faturalar okunaklı ve anlaşılır bir şekilde düzenlenir.





10 - Fatura ödeme noktaları yeterlidir.





Ürün ve Hizmet Değeri
11 - Musluklardan kaliteli içilebilir nitelikte su akar.





12 - MESKİ'ye ödediğim fatura tutarı, aldığım hizmete değerdir.





13 - MESKİ çalışanları bilgili, konusunda uzman kişilerdir.





14 - MESKİ çalışanları ilgili, saygılı, güler yüzlü kişilerdir.





İmaj ve İtibar
15 - MESKİ su tasarrufu konusunda vatandaşlara bilgilendirme yapar, önerilerde bulunur.





16 - MESKİ, temiz su kaynaklarının korunması konusunda çalışmalar yapar.





17 - MESKİ, bildirdiği su kesinti zamanlarına uyar.





18 - MESKİ’nin yaptığı duyuru ve haberlere güvenirim.





19 - MESKİ tüm abonelerine eşit, adil hizmet verir.





Abone Hizmeti, İlişkisi ve Desteği
20 - MESKİ, su kesintisi yapacağı zaman haber verir.





21 - MESKİ çalışanları hızlı hizmet verir.





22 - MESKİ şikayetlerimi dikkate alır, ilgilenir.





23 - MESKİ şikayetlere zamanında çözüm bulur.





24 - MESKİ internet sitesi üzerinden işlemlerimi kolayca yapabiliyorum.





25 - MESKİ arıza bildirim telefon hattına kolayca ulaşabiliyorum.





26 - MESKİ yaptığı hizmetler, çalışmalar hakkında daima bilgi verir.





Abone Bağlılığı
27 - MESKİ’nin sunduğu hizmetlerden genel olarak memnunum.