MESKİ GENEL MÜDÜR VEKİLİ CAN TAŞKIN’DAN KURBAN BAYRAMI MESAJI

MESKİ GENEL MÜDÜR VEKİLİ CAN TAŞKIN’DAN KURBAN BAYRAMI MESAJI

 

Mersin Büyükşehir Belediyesi Mersin Su ve Kanalizasyon İdaresi (MESKİ) Genel Müdür Vekili Can Taşkın, Kurban Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.

 

Bayramların toplumsal yardımlaşmanın en üst seviyede yaşandığı, duygu ve sevinçlerin paylaşıldığı  günlerden biri olduğunu vurgulayan Taşkın, mesajında şu ifadelere yer verdi:

“Bayramlar sevincin, mutluluğun, dayanışmanın, hoşgörü ve kardeşlik bağlarının en üst düzeyde yaşandığı, kaynaşmanın doruğa çıktığı günlerdir.  Kurban Bayramı tatili süresince yapılan hizmetlerin kesintisiz sürdürülmesi amacıyla gerekli tüm önlemleri almış bulunmaktayız. Vatandaşlarımızın merkezde ve ilçelerde yaşanabilecek kanalizasyon arızaları için kanal açma aracı ve vidanjör; su arızaları için tam donanımlı arıza-onarım aracı ve iş makineleri görevlendirdik. Arızanın durumu ve yoğunluğuna göre ihtiyaç halinde diğer ekipler de göreve çağrılacak. Herhangi bir su ve kanal arızası olması durumunda vatandaşlarımız 7/24 kesintisiz hizmet veren ALO 185 hattını arayarak bildirimde bulunabileceklerdir. Ayrıca, MESKİ binek araçları Arife Günü’nden itibaren, Kurban Bayramı süresince mezarlık ziyaretine gelen yaşlı ve engelli vatandaşlarımıza hizmet verecektir. Mersinliler’in ve kentimize gelen misafirlerimizin temiz denizimizde bayram tatilini değerlendirmeleri için su ve kanalizasyon ile ilgili herhangi bir sorun yaşamamaları amacıyla tüm tedbirleri almış bulunmaktayız. Ayrıca kurbandan çıkan atık ve artıkların kesinlikle kanalizasyon hatlarına ve yağmur suyu ızgaralarına atılmaması, şehir kanalizasyon şebekemizin sağlıklı çalışması açısından önem arz etmektedir. Vatandaşlarımızın kurban atıklarını kanalizasyonlara değil de kurban yerlerinde belirtilen bölgelere bırakmalarını, bu konuya hassasiyet göstermelerini bekliyoruz. Bu duygularla, Mersinli vatandaşlarımızın ve MESKİ Genel Müdürlüğü’ndeki değerli çalışma arkadaşlarımın Kurban Bayramı’nı en içten duygularımla kutlar, sağlıklı ve esenlik dolu günler diliyorum.”



Memnuniyet Anketi

Yaşınızı öğrenebilir miyim? Söylenen yaşı açık olarak yazıp, ilgili kutucuğa işaretleme yapınız.









Cinsiyeti işaretleyiniz.


Görüşülen kişinin su abonesi olduğu ilçeyi işaretleyiniz, Mahalle adını açık olarak yazınız.













Görüşülen abonenin yerleşim yeri türünü işaretleyiniz.


Abonelik türünü işaretleyiniz. Birden fazla abonelik türü var ise görüştüğünüz yerdeki abonelik türünü değerlendirmesini isteyiniz.








Aşağıda okuyacağım fatura ödeme yollarından hangisi veya hangilerini tercih ediyorsunuz?







MESKİ’den almış olduğunuz hizmeti her bir ifadeye katılım derecenizi 1 ile 5 puan arasında not vererek değerlendirir misiniz? 1 puan bu ifadeye kesinlikle katılmadığınızı, 5 puan ise kesinlikte katıldığınızı ifade etmektedir.
Ürün ve Hizmet Sunumu
1- Abonelik hizmeti verilen binalara kolayca ulaşabiliyorum.





2 - Abonelik hizmeti verilen binalar geniş, ferah ve konforludur.





3 - Abonelik hizmeti verilen binalar temiz ve sağlıklıdır.





4 - Abonelik hizmet binalarında çalışan sayısı yeterlidir, işlemlerim hızlıca yapılır.





5 - Abonelik sırasında istenen belgeler yeterli, kolayca hazırlanabilir türde ve sayıdadır.





6 - Abonelikte ödenen abonelik teminat bedeli ödenebilir/normal düzeydedir.





7 - Abonelik sonlandırıldığında teminat bedelini kolayca tahsil edebiliyorum.





8 - Faturalar her ay düzenli olarak elime ulaşır.





9 - Faturalar okunaklı ve anlaşılır bir şekilde düzenlenir.





10 - Fatura ödeme noktaları yeterlidir.





Ürün ve Hizmet Değeri
11 - Musluklardan kaliteli içilebilir nitelikte su akar.





12 - MESKİ'ye ödediğim fatura tutarı, aldığım hizmete değerdir.





13 - MESKİ çalışanları bilgili, konusunda uzman kişilerdir.





14 - MESKİ çalışanları ilgili, saygılı, güler yüzlü kişilerdir.





İmaj ve İtibar
15 - MESKİ su tasarrufu konusunda vatandaşlara bilgilendirme yapar, önerilerde bulunur.





16 - MESKİ, temiz su kaynaklarının korunması konusunda çalışmalar yapar.





17 - MESKİ, bildirdiği su kesinti zamanlarına uyar.





18 - MESKİ’nin yaptığı duyuru ve haberlere güvenirim.





19 - MESKİ tüm abonelerine eşit, adil hizmet verir.





Abone Hizmeti, İlişkisi ve Desteği
20 - MESKİ, su kesintisi yapacağı zaman haber verir.





21 - MESKİ çalışanları hızlı hizmet verir.





22 - MESKİ şikayetlerimi dikkate alır, ilgilenir.





23 - MESKİ şikayetlere zamanında çözüm bulur.





24 - MESKİ internet sitesi üzerinden işlemlerimi kolayca yapabiliyorum.





25 - MESKİ arıza bildirim telefon hattına kolayca ulaşabiliyorum.





26 - MESKİ yaptığı hizmetler, çalışmalar hakkında daima bilgi verir.





Abone Bağlılığı
27 - MESKİ’nin sunduğu hizmetlerden genel olarak memnunum.