AB YETKİLİLERİ MEZİTLİ İÇMESUYU YATIRIMLARINI YERİNDE İNCELEDİ

Avrupa Birliği (AB) hibe programı ziyaretleri kapsamında Mersin’e gelen Avrupa Birliği, Fransız Kalkınma Ajansı ve İller Bankası yetkilileri, MESKİ tesislerini gezerek, yatırımları inceledi.

MESKİ Genel Müdürlüğü’nün, Avrupa Birliği’nin Türkiye’deki Mülteciler İçin Mali Yardım Programı FRIT II kapsamında, Fransız Kalkınma Ajansı’nın fonları ile hayata geçirmeyi planladığı, Mersin’in merkez ilçelerinden Mezitli’de 500 bin kişiye hizmet verecek ve 2050’ye kadar temiz içme suyuna kavuşturacak olan Mezitli İçmesuyu, İsale ve Şebeke Rehabilitasyon Projesi hakkında Fransız Kalkınma Ajansı ve İller Bankası Bölge Müdürlüğü yetkilileri bilgilendirildi.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı koordinasyonunda, Avrupa Birliği ve Fransız Kalkınma Ajansı tarafından finanse edilerek Mezitli’nin 2050 yılına kadar içmesuyu sorununu çözecek olan  proje kapsamında, 43.061 kilometre isale hattı, 586.651 kilometre şebeke hattı, 14 içmesuyu deposu ve 8 terfi merkezi imalatlarının yapılması planlanıyor.

Proje kapsamındaki bazı MESKİ tesislerinin yerinde incelenmesinin  ardından, Fransız Kalkınma Ajansı, İller Bankası ve MESKİ Genel Müdürlüğü yetkilileri, Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer’i makamında ziyaret etti. Heyet, Avrupa Birliği’nin Türkiye’deki mülteciler için mali yardım programı olan FRIT II ve  Fransız Kalkınma Ajansı’nın diğer fonları ile ilgili Başkan Vahap Seçer ile görüş alışverişinde bulundu. Başkan Seçer, Mezitli’de 500 bin kişiye hizmet verecek ve 2050’ye kadar temiz içme suyuna kavuşturacak olan Mezitli İçmesuyu, İsale ve Şebeke Rehabilitasyon Projesine büyük önem verdiklerini ifade etti.

Ayrıca, MESKİ Genel Müdürlüğü Arıtma Tesisleri D1 Su Deposu Yerleşkesi Eğitim ve Toplantı Salonu’nda MESKİ  yetkilerince Fransız Kalkınma Ajansı ve İller Bankası yetkililerine proje hakkında bilgilendirme sunumu yapıldı.



Memnuniyet Anketi

Yaşınızı öğrenebilir miyim? Söylenen yaşı açık olarak yazıp, ilgili kutucuğa işaretleme yapınız.









Cinsiyeti işaretleyiniz.


Görüşülen kişinin su abonesi olduğu ilçeyi işaretleyiniz, Mahalle adını açık olarak yazınız.













Görüşülen abonenin yerleşim yeri türünü işaretleyiniz.


Abonelik türünü işaretleyiniz. Birden fazla abonelik türü var ise görüştüğünüz yerdeki abonelik türünü değerlendirmesini isteyiniz.








Aşağıda okuyacağım fatura ödeme yollarından hangisi veya hangilerini tercih ediyorsunuz?







MESKİ’den almış olduğunuz hizmeti her bir ifadeye katılım derecenizi 1 ile 5 puan arasında not vererek değerlendirir misiniz? 1 puan bu ifadeye kesinlikle katılmadığınızı, 5 puan ise kesinlikte katıldığınızı ifade etmektedir.
Ürün ve Hizmet Sunumu
1- Abonelik hizmeti verilen binalara kolayca ulaşabiliyorum.





2 - Abonelik hizmeti verilen binalar geniş, ferah ve konforludur.





3 - Abonelik hizmeti verilen binalar temiz ve sağlıklıdır.





4 - Abonelik hizmet binalarında çalışan sayısı yeterlidir, işlemlerim hızlıca yapılır.





5 - Abonelik sırasında istenen belgeler yeterli, kolayca hazırlanabilir türde ve sayıdadır.





6 - Abonelikte ödenen abonelik teminat bedeli ödenebilir/normal düzeydedir.





7 - Abonelik sonlandırıldığında teminat bedelini kolayca tahsil edebiliyorum.





8 - Faturalar her ay düzenli olarak elime ulaşır.





9 - Faturalar okunaklı ve anlaşılır bir şekilde düzenlenir.





10 - Fatura ödeme noktaları yeterlidir.





Ürün ve Hizmet Değeri
11 - Musluklardan kaliteli içilebilir nitelikte su akar.





12 - MESKİ'ye ödediğim fatura tutarı, aldığım hizmete değerdir.





13 - MESKİ çalışanları bilgili, konusunda uzman kişilerdir.





14 - MESKİ çalışanları ilgili, saygılı, güler yüzlü kişilerdir.





İmaj ve İtibar
15 - MESKİ su tasarrufu konusunda vatandaşlara bilgilendirme yapar, önerilerde bulunur.





16 - MESKİ, temiz su kaynaklarının korunması konusunda çalışmalar yapar.





17 - MESKİ, bildirdiği su kesinti zamanlarına uyar.





18 - MESKİ’nin yaptığı duyuru ve haberlere güvenirim.





19 - MESKİ tüm abonelerine eşit, adil hizmet verir.





Abone Hizmeti, İlişkisi ve Desteği
20 - MESKİ, su kesintisi yapacağı zaman haber verir.





21 - MESKİ çalışanları hızlı hizmet verir.





22 - MESKİ şikayetlerimi dikkate alır, ilgilenir.





23 - MESKİ şikayetlere zamanında çözüm bulur.





24 - MESKİ internet sitesi üzerinden işlemlerimi kolayca yapabiliyorum.





25 - MESKİ arıza bildirim telefon hattına kolayca ulaşabiliyorum.





26 - MESKİ yaptığı hizmetler, çalışmalar hakkında daima bilgi verir.





Abone Bağlılığı
27 - MESKİ’nin sunduğu hizmetlerden genel olarak memnunum.