MESKİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ KASIM AYI GENEL KURULU İKİNCİ TOPLANTISI YAPILDI

Mersin Büyükşehir Belediyesi Mersin Su ve Kanalizasyon İdaresi (MESKİ) Genel Müdürlüğü’nün Kasım ayı olağan Genel Kurul ikinci birleşimi 27 Kasım 2019 tarihinde Mersin Büyükşehir Kongre Merkezi’nde gerçekleşti.

Gündeminde bulunan konuları görüşüp karara bağlamak üzere Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer Başkanlığında gerçekleştirilen Genel Kurul’da, yoklama ve bir önceki toplantı tutanağının özetinin okunarak oylanmasının ardından gündem maddeleri görüşüldü.

Geçici İşçi Vize Cetvelleri, Kadro Derece Değişiklik Cetvelleri, 1. Hukuk Müşavirliği Teşkilat, Görev ve Çalışma Yönetmelik Taslağı, Teftiş Kurulu Başkanlığı Yönetmelik Taslağı, MESKİ Genel Müdürlüğü İçme Suyu Dairesi Başkanlığı Elektrik Alımları bütçe giderine 24.000.000 TL Ödenek Devri,  MESKİ Genel Müdürlüğü 2020 Mali Yılı Performans Programı, 2020 Mali Yılı Ücret Tarifesi MESKİ Genel Müdürlüğü 2020-2022 Dönemi Bütçe Tasarısı ve ile ilgili Plan ve Bütçe Komisyon Raporları okunarak Genel Kurul Üyelerinin oylarıyla kabul edildi.

MESKİ’NİN BÜTÇESİ 798.000.000 TL

2020-2022 dönemi bütçe tasarısında yer alan 2020 yılı bütçesi  798.000.000 TL, olarak kabul edildi.

Mersin Büyükşehir Belediye Meclisi'nde, Mersin Su ve Kanalizasyon İdaresi (MESKİ) Genel Müdürlüğü’nün 2020 yılı tahmini bütçesi 798.000.000 TL, olarak belirlendi. MESKİ Genel Müdürlüğü tarafından 2560 ve 2872 sayılı kanun hükümlerine uygun olarak hazırlanan 2020 Yılı ücret tarifesinde, Mesken Abonesi türlerinde Mersin Merkez ve ilçelerde su ve atıksu fiyatının 01.01.2020 tarihi itibari ile 1. kademe bedeli 4,98 -TL, uygulanmasına, dair Plan ve Bütçe komisyonu raporu Genel Kurul üyelerinin oyları ile kabul edildi.

Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer, Genel Kurul’a katılan üyelerin, gündem maddelerinin kabul edilmesinden dolayı Genel Kurul Üyelerine teşekkür ederken, MESKİ Genel Müdürlüğü’nün yeni bütçesinin ise Mersinlilere hayırlı uğurlu olması temennisinde bulunarak oturumu kapattı.



Memnuniyet Anketi

Yaşınızı öğrenebilir miyim? Söylenen yaşı açık olarak yazıp, ilgili kutucuğa işaretleme yapınız.









Cinsiyeti işaretleyiniz.


Görüşülen kişinin su abonesi olduğu ilçeyi işaretleyiniz, Mahalle adını açık olarak yazınız.













Görüşülen abonenin yerleşim yeri türünü işaretleyiniz.


Abonelik türünü işaretleyiniz. Birden fazla abonelik türü var ise görüştüğünüz yerdeki abonelik türünü değerlendirmesini isteyiniz.








Aşağıda okuyacağım fatura ödeme yollarından hangisi veya hangilerini tercih ediyorsunuz?







MESKİ’den almış olduğunuz hizmeti her bir ifadeye katılım derecenizi 1 ile 5 puan arasında not vererek değerlendirir misiniz? 1 puan bu ifadeye kesinlikle katılmadığınızı, 5 puan ise kesinlikte katıldığınızı ifade etmektedir.
Ürün ve Hizmet Sunumu
1- Abonelik hizmeti verilen binalara kolayca ulaşabiliyorum.





2 - Abonelik hizmeti verilen binalar geniş, ferah ve konforludur.





3 - Abonelik hizmeti verilen binalar temiz ve sağlıklıdır.





4 - Abonelik hizmet binalarında çalışan sayısı yeterlidir, işlemlerim hızlıca yapılır.





5 - Abonelik sırasında istenen belgeler yeterli, kolayca hazırlanabilir türde ve sayıdadır.





6 - Abonelikte ödenen abonelik teminat bedeli ödenebilir/normal düzeydedir.





7 - Abonelik sonlandırıldığında teminat bedelini kolayca tahsil edebiliyorum.





8 - Faturalar her ay düzenli olarak elime ulaşır.





9 - Faturalar okunaklı ve anlaşılır bir şekilde düzenlenir.





10 - Fatura ödeme noktaları yeterlidir.





Ürün ve Hizmet Değeri
11 - Musluklardan kaliteli içilebilir nitelikte su akar.





12 - MESKİ'ye ödediğim fatura tutarı, aldığım hizmete değerdir.





13 - MESKİ çalışanları bilgili, konusunda uzman kişilerdir.





14 - MESKİ çalışanları ilgili, saygılı, güler yüzlü kişilerdir.





İmaj ve İtibar
15 - MESKİ su tasarrufu konusunda vatandaşlara bilgilendirme yapar, önerilerde bulunur.





16 - MESKİ, temiz su kaynaklarının korunması konusunda çalışmalar yapar.





17 - MESKİ, bildirdiği su kesinti zamanlarına uyar.





18 - MESKİ’nin yaptığı duyuru ve haberlere güvenirim.





19 - MESKİ tüm abonelerine eşit, adil hizmet verir.





Abone Hizmeti, İlişkisi ve Desteği
20 - MESKİ, su kesintisi yapacağı zaman haber verir.





21 - MESKİ çalışanları hızlı hizmet verir.





22 - MESKİ şikayetlerimi dikkate alır, ilgilenir.





23 - MESKİ şikayetlere zamanında çözüm bulur.





24 - MESKİ internet sitesi üzerinden işlemlerimi kolayca yapabiliyorum.





25 - MESKİ arıza bildirim telefon hattına kolayca ulaşabiliyorum.





26 - MESKİ yaptığı hizmetler, çalışmalar hakkında daima bilgi verir.





Abone Bağlılığı
27 - MESKİ’nin sunduğu hizmetlerden genel olarak memnunum.