MESKİ AKÇAKOCALI MAHALLESİ’NİN İÇMESUYU SORUNUNA SON VERDİ

AKÇAKOCALI MAHALLESİNDE İÇMESUYU SEVİNCİ

Mersin Büyükşehir Belediyesi Mersin Su ve Kanalizasyon İdaresi (MESKİ) Genel Müdürlüğü, Tarsus ilçesi Akçakocalı Mahallesi'nde 8 kilometre uzunluğunda olan içme suyu imalatını tamamladı.

Tarsus İlçesine bağlı kuruluşu Cumhuriyet yıllarına dayanan Akçakocalı Mahallesi, ilçe merkezine 5 kilometre mesafede olan Berdan Baraj Gölü’nün kıyısında yer almasına rağmen yıllardır içmesuyu sorunu yaşamaktaydı. Mahallede kuruluşundan bu yana içme suyu şebekesi bulunmaması sorununu Mahalle muhtarı ve sakinleri Mersin Büyükşehir Belediye Başkanımız Sn. Vahap Seçer’e bildirdiler.  Vatandaştan gelen bu talebe kayıtsız kalmayan Başkan Seçer’in talimatı ile MESKİ Genel Müdürlüğü çalışma başlattı. Yürütülen çalışmalar kapsamında Takbaş Mahallesi Kartaltepe Mevkiinde bulunan içme suyu deposundan Akçakocalı Mahallesine 8 kilometre içmesuyu şebeke hattı döşeyerek, mahallenin içmesuyu sorununa son verdi.  

Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer verdiği sözü tuttu

Akçakocalı Mahalle Muhtarı Ali Beycioğlu, başvuruları üzerine MESKİ ekiplerinin hemen harekete geçtiğini belirterek; “Cumhuriyet tarihinden beri mahallemizde  su olmadığı için mahallede yaşayan vatandaşlarımız başka yerlere taşınmak zorunda kaldılar. Mersin Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Vahap Seçer’e; Tarsus merkeze ve Berdan İçmesuyu havzasına en yakın yerlerden biri olmamıza rağmen içmesuyu sorunumuz olduğunu söyledim.  Sağ olsun Başkanımız, mahallemize içmesuyu vereceğini dile getirdi. Ertesi gün hızlı bir şekilde gelerek çalışmalara başlayan MESKİ ekiplerinin, yirmi ile yirmi beş gün içerisinde yaptığı çalışmalarla köyümüze su geldi.  Aralıksız çalışan ekipler, çok kısa bir sürede 8 bin metrelik su hattı çekerek bizi bu büyük sorundan kurtardılar.  Zorlukları aşarak bize hizmet ulaştırmaya vesile olan Mersin Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Vahap Seçer’e, çalışmalar için harekete geçen MESKİ Genel Müdürümüz Sayın Alaeddin Alkaç’a ve emeği geçen tüm MESKİ çalışanlarına teşekkür ediyorum” dedi.

MESKİ olarak şehir merkezinde ve kırsalda çok büyük yatırımlar yaptıklarını ifade eden MESKİ Genel Müdürü Alaeddin Alkaç; "Hayata geçen projelerimizin hepsi, Mersin’i yarınlara sorunsuz taşıyacak projelerdir. Tarsus ilçesinin Akçakocalı Mahallesi'nde yıllardır süregelen içme suyu problemi vardı. Ekiplerimizin özverili çalışmaları neticesinde çok kısa bir süre içerisinde havzayla mahalle arasına 8 kilometrelik su hattını çekerek, mahallemizin içmesuyu problemini ortadan kaldırdık. Emeği geçen mesai arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum" dedi.

 

 



Memnuniyet Anketi

Yaşınızı öğrenebilir miyim? Söylenen yaşı açık olarak yazıp, ilgili kutucuğa işaretleme yapınız.









Cinsiyeti işaretleyiniz.


Görüşülen kişinin su abonesi olduğu ilçeyi işaretleyiniz, Mahalle adını açık olarak yazınız.













Görüşülen abonenin yerleşim yeri türünü işaretleyiniz.


Abonelik türünü işaretleyiniz. Birden fazla abonelik türü var ise görüştüğünüz yerdeki abonelik türünü değerlendirmesini isteyiniz.








Aşağıda okuyacağım fatura ödeme yollarından hangisi veya hangilerini tercih ediyorsunuz?







MESKİ’den almış olduğunuz hizmeti her bir ifadeye katılım derecenizi 1 ile 5 puan arasında not vererek değerlendirir misiniz? 1 puan bu ifadeye kesinlikle katılmadığınızı, 5 puan ise kesinlikte katıldığınızı ifade etmektedir.
Ürün ve Hizmet Sunumu
1- Abonelik hizmeti verilen binalara kolayca ulaşabiliyorum.





2 - Abonelik hizmeti verilen binalar geniş, ferah ve konforludur.





3 - Abonelik hizmeti verilen binalar temiz ve sağlıklıdır.





4 - Abonelik hizmet binalarında çalışan sayısı yeterlidir, işlemlerim hızlıca yapılır.





5 - Abonelik sırasında istenen belgeler yeterli, kolayca hazırlanabilir türde ve sayıdadır.





6 - Abonelikte ödenen abonelik teminat bedeli ödenebilir/normal düzeydedir.





7 - Abonelik sonlandırıldığında teminat bedelini kolayca tahsil edebiliyorum.





8 - Faturalar her ay düzenli olarak elime ulaşır.





9 - Faturalar okunaklı ve anlaşılır bir şekilde düzenlenir.





10 - Fatura ödeme noktaları yeterlidir.





Ürün ve Hizmet Değeri
11 - Musluklardan kaliteli içilebilir nitelikte su akar.





12 - MESKİ'ye ödediğim fatura tutarı, aldığım hizmete değerdir.





13 - MESKİ çalışanları bilgili, konusunda uzman kişilerdir.





14 - MESKİ çalışanları ilgili, saygılı, güler yüzlü kişilerdir.





İmaj ve İtibar
15 - MESKİ su tasarrufu konusunda vatandaşlara bilgilendirme yapar, önerilerde bulunur.





16 - MESKİ, temiz su kaynaklarının korunması konusunda çalışmalar yapar.





17 - MESKİ, bildirdiği su kesinti zamanlarına uyar.





18 - MESKİ’nin yaptığı duyuru ve haberlere güvenirim.





19 - MESKİ tüm abonelerine eşit, adil hizmet verir.





Abone Hizmeti, İlişkisi ve Desteği
20 - MESKİ, su kesintisi yapacağı zaman haber verir.





21 - MESKİ çalışanları hızlı hizmet verir.





22 - MESKİ şikayetlerimi dikkate alır, ilgilenir.





23 - MESKİ şikayetlere zamanında çözüm bulur.





24 - MESKİ internet sitesi üzerinden işlemlerimi kolayca yapabiliyorum.





25 - MESKİ arıza bildirim telefon hattına kolayca ulaşabiliyorum.





26 - MESKİ yaptığı hizmetler, çalışmalar hakkında daima bilgi verir.





Abone Bağlılığı
27 - MESKİ’nin sunduğu hizmetlerden genel olarak memnunum.